ظرفیت پارکینگ ایستگاه متروی شهرری افزایش می یابد

۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۳:۵۲:۳۱
کد خبر: ۷۹۳۰۵۸
ظرفیت پارکینگ ایستگاه متروی شهرری افزایش می یابد
شهردار منطقه 20 از افزایش فضای پارکینگ پیرامون ایستگاه متروی شهرری به منظور افزایش رضایتمندی مسافرانی که از این مد حمل ونقلی استفاده می کنند، خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ فرهاد افشار با بیان این مطلب گفت: یک هکتار از زمین بایر ضلع غربی ایستگاه متروی شهرری برای پارک 500 خودرو در حال آماده سازی است تا شهروندانی که قصد استفاده از این ایستگاه را دارند بدون دغدغه از این فضا استفاده کنند.

افشار با اشاره به اینکه افزایش ظرفیت پارکینگ پیرامون ایستگاه مترو شهرری همواره از درخواست های شهروندان بوده است، افزود: با اتمام عملیات آماده سازی، فضای پارکینگ پیرامون این ایستگاه به هزار خودرو افزایش می یابد.

وی ادامه داد: فضای اضافه شده برای پارکینگ جدید در خیابان شهید رجایی واقع است و شهروندان پس از پارک خودرو با استفاده از پل عابرپیاده به محوطه ایستگاه متروی شهرری دسترسی خواهند یافت.

افشار با اشاره به اینکه کاهش بار ترافیکی معابر پیرامون ایستگاه متروی شهرری از مهمترین پیامدهای این اقدام است، افزود: با توجه به استقبال شهروندان برای استفاده از حمل و نقل عمومی، بخش عمده ای از معابر پیرامون این ایستگاه به پارک خودورهای شخصی مسافران بهره مند از متروی شهرری اختصاص می یافت که با افزایش فضای پارکینگ، این مشکل مرتفع می شود.

عملیات آماده سازی پارکینگ جدید پیرامون ایستگاه مترو شهرری به دستور شهردار منطقه 20 و طی بازدید میدانی که به اتفاق معاونان ترافیک و امورشهری شهرداری منطقه 20 انجام شد، آغاز شده است و تاکنون 600 تن خاک و نخاله از این زمین بایر منتقل شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز