جلسه شورای اداری شهرستان قرچک برگزار شد

۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۳:۲۶:۲۰
کد خبر: ۷۹۳۵۹۳
جلسه شورای اداری شهرستان قرچک برگزار شد
جلسه شورای اداری شهرستان قرچک به ریاست بهمن خطیبی سرپرست فرمانداری و با حضور امام جمعه و اعضای شورای تأمین و رؤسای ادارات و نهادهای شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران ؛ صبح امروز جلسه شورای اداری شهرستان به ریاست بهمن خطیبی سرپرست فرمانداری و با حضور حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه و اعضای شورای تأمین، معاونین فرماندار، بخشدار مرکزی و شهردار و رؤسای ادارات و نهادهای شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سرپرست فرمانداری قرچک با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی و تنی چند از دانشجویان دانشگاه علوم و تحقیقات و گرامیداشت 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، در خصوص مهمترین برنامه های شهرستان در سال جاری سخن گفت.

خطیبی در ادامه به ضرورت رعایت حقوق شهروندی در ادارات اشاره کرد و همچنین خواستار هماهنگی و تعامل همه ادارات برای حمایت از تولید داخلی و توسعه شهرک صنعتی قرچک تأکید کرد.

همچنین حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه شهرستان پیرامون 9 دی و روز بصیرت مواردی را عنوان کرد.

همچنین محسن خرمی شریف شهردار و محسن خادمی رئیس اداره ورزش و جوانان به ارائه گزارش عملکرد مربوطه پرداختند.

در ادامه علی اصغر شهیری فرماندهی سپاه پانزده خرداد شهرستان نیز درخصوص برنامه های ستاد بزرگداشت 40 سالگی انقلاب اسلامی گزارشی ارائه کرد.

در این جلسه همچنین رؤسای جدید ادارات جهاد کشاورزی، ثبت احوال، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سرپرستان جدید اداره بازرسی و روابط عمومی فرمانداری نیز معارفه شدند و از زحمات مدیران قبلی شهرستان تقدیر بعمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز