شهردار قدس عنوان کرد:

اجرای همزمان ۸ پروژه جدولگذاری؛ گامی در جهت ساماندهی معابر شهری

۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۶:۲۵:۲۷
کد خبر: ۷۹۴۲۲۲
اجرای همزمان ۸ پروژه جدولگذاری؛ گامی در جهت ساماندهی معابر شهری
مسعود مختاری شهردار قدس، با اشاره به اینکه به منظور ساماندهی معابر سطح شهر، در 8 ماهه اخیر سال جاری عملیات جدولگذاری به طول 23 هزار متر با صرف هزینه تقریبی 38 میلیارد ریال اجرایی شده است، از اجرای 8 پروژه همزمان در زمینه جدولگذاری معابر سطح شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ مسعود مختاری ضمن اشاره به اهمیت ساماندهی معابر سطح شهر، اظهار داشت: پروژه های جدولگذاری در سطح شهر به عنوان یکی از ارکان اصلی ساماندهی معابر شهری است که ماندگاری و کارایی سایر عملیات انجام شده در معابر سطح شهر را تضمین می نماید و به همین جهت هر گونه اقدام در این زمینه باید به صورت اصولی انجام شود.

شهردار قدس افزود: وجود برخی معابر غیر اصولی و عدم رعایت استانداردهای لازم در برخی کوچه های سطح شهر به ویژه در محلات کم برخوردار موجب دشواری تردد و بروز مشکلاتی در هدایت آبهای سطحی، آسفالت ریزی ها و زیباسازی فضای شهری شده است که با شناسایی این موارد در سطح شهر، اقدامات لازم در جهت مرتفع ساختن این مشکلات در حال اجرا می باشد.

وی در ادامه به برخی از پروژه های در حال اجرا در زمینه جدولگذاری اشاره کرد و گفت: تخریب و اجرای جداول کوچه شقایق در خیابان جمهوری، تعمیرات جداول فرسوده و جدولگذاری کوچه گل سرخ در خیابان شاهبوداغیان، جدولگذاری در انتهای خیابان امامزاده صنوف خودرویی در مرحله خاکبرداری و پی کنی، کوچه نغمه در خیابان 8 متری شورا در مرحله اجرای نهر روسی و کوچه کاظم لو در خیابان امام حسن دوم در مرحله برچیدن جداول و حمل مصالح، تعمیرات جداول کوچه گل نرگس در خیابان شهید قربانی از جمله اقدامات در زمینه جدولگذاری است.

 مهندس مختاری با بیان اینکه عملیات جدولگذاری و بهسازی معابر در سطح شهر تداوم دارد، افزود: همزمان با اجرای عملیات جدولگذاری در معابر سطح شهر و به منظور ساماندهی بیشتر معابر ترمیم و بازسازی نهرها و آبروهای قدیمی، پیاده روهاسازی و آسفالت ریزی و روکش معابر نیز مورد قرار گرفته است.

شهردار قدس در خاتمه بر مشارکت شهروندان در نگاه داشت سازه های شهری تأکید کرد و بیان داشت: با توجه به هزینه های سنگین عمرانی و محدودیت های منابع مالی برای تأمین اعتبار و خرید مواد اولیه، لازم است شهروندان نسبت به نگهداری بیشتر این سازه ها کوشا باشند تا بتوانیم روند بازسازی و بهبود فضاهای شهری را با سرعت بیشتری دنبال کنیم.

 

نظر شما