بخشدار قلعه نو :

لازمه پیشرفت و ترقی جامعه در گروی ساخت و ایجاد محیط های آموزشی است

۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۲۰:۴۸:۰۰
کد خبر: ۷۹۴۶۶۱
لازمه پیشرفت و ترقی جامعه در گروی ساخت و ایجاد محیط های آموزشی است
دیدار دوجانبه بخشدار قلعه نو با مدیرعامل بنیاد برکت استان تهران صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ در نشستی دوجانبه علیرضا صادقی بخشدار قلعه نو و مصطفایی مدیرعامل بنیاد برکت استان تهران پیرامون فعالیت های بنیاد برکت در بخش قلعه نو وهمکاری های مشترک به گفت و گو و تبادل نظر پرداختند.

 در این دیدار بخشدار قلعه نو ضمن استقبال از فعالیت هرچه بیشتر بنیاد برکت در بخش قلعه نو و به ویژه در نقاط کمتر برخوردار، جهت هرگونه همکاری با این بنیاد در خصوص اجرای پروژه های عام المنفعه مانند ساخت مدارس، بیمارستان و همچنین فعالیت در بخش اشتغال زایی برای جوانان اعلام آمادگی کرد.

 وی بیان کرد: بحث آموزش و پرورش و ساخت و ایجاد محیط های آموزشی جهت تحصیل دانش آموزان از نیازهای اساسی هر جامعه برای پیشرفت و ترقی هرچه بیشتر آن می باشد.

صادقی افزد: پیرو همین نیاز اساسی مجموعه بخشداری قلعه نو آمادگی دارد با استفاده از ظرفیت های موجود به همکاری با مجموعه و نهادهایی مانند بنیاد برکت در سطح منطقه بپردازد.

در ادامه این دیدار آقای مصطفایی مدیرعامل بنیاد برکت استان تهران ضمن بیان اینکه بنیاد برکت تاکنون موفق به ساخت 1111 باب مدرسه در سطح کشور شده است از تعامل هرچه بیشتر با بخشداری قلعه نو استقبال کرد.

 

نظر شما