به همت دهیاری و شورای اسلامی اصطلک و باهمکاری اداره ورزش وجوانان شهرستان پردیس:

همایش فرهنگی ورزشی نشاط بانوان به روستای اصطلک رسید

۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۷:۰۹:۲۷
کد خبر: ۷۹۶۴۷۹
همایش فرهنگی ورزشی نشاط بانوان به روستای اصطلک رسید
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس گفت، قصدداریم با برنامه ریزی صورت گرفته در حوزه کارگروه توسعه فرهنگی ورزشی بانوان در کلیه روستاها رغبت ورزشی را به ویژه در بخش بانوان ایجاد نماییم.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، با پشتیبانی بخشداری بومهن و به همت دهیاری و شورای اسلامی اصطلک و با همکاری کارگروه توسعه فرهنگی ورزشی امور بانوان اداره ورزش و جوانان وهیات انجمن های ورزشی و ورزشهای روستایی و بازیهای بومی محلی نخستین همایش فرهنگی ورزشی بانوان تحت عنوان ورزش نشاط سلامتی در روستای زیبای اصطلک با استقبال بی سابقه بانوان شریف روستا در محل کوچه باغ روبروی ساختمان دهیاری با حضور سیفی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس،درخشان معاون اداره ورزش و مسول کارگروه فرهنگی ورزشی بانوان،میرزایی دهیار اصطک،نقدی عضو شورای اسلامی اصطک،کشاورز معاونت ورزشی،رحیمی سرپرست هیات انجمنهای ورزشی، تیموری نایب رییس هیات ورزشهای روستایی وبازیهای بومی و محلی و زارع خبرنگار ومسول روابط عمومی شورای شهرستان برگزارشد.

 

سیفی ضمن قدردانی از همراهی دهیاری و شورای اسلامی جهت اغاز برنامه های ورزشی در روستای اصطلک گفت قصدداریم با برنامه ریزی صورت گرفته در حوزه کارگروه توسعه فرهنگی ورزشی بانوان در کلیه روستاها رغبت ورزشی را به ویژه در بخش بانوان ایجاد نماییم.

 

رییس اداره ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد با مشارکت زنان روستایی میتوان توسعه ورزش را در روستاها شاهد باشیم‌.

در ادامه درخشان دارا حضور و استقبال بانوان روستای اصطلک در اولین برنامه ورزشی در راستای توسعه همگانی ورزش و فعالیتهای حوزه بانوان را به فال نیک گرفت و گفت خوشبختانه مجموعه بخشداری بومهن و دهیاری و شورای اصطلک بسیار علاقمند به اجرا ونهادینه ساختن رویدادهای ورزشی وبسترسازی جهت برگزاری کارگاه های آموزشی در روستا هستند و از بانوان خواست با حضور خود در اینگونه برنامه ها انگیزه برگزاری برنامه های این چنینی به ویژه در حوزه بانوان را میسر سازند.

 

معاون اداره ورزش افزود؛ امید است با اختصاص فضا مناسب جهت ورزش بانوان، روستایی پرنشاط تر و به دور از هرگونه اسیبی داشته باشیم.وی در جمع بانوان روستا که پس از شنیدن نوای ورزشی از میدان کوچه باغ، به تعدادشان افزوده میشد ،خاطرنشان ساخت ،برای پر رنگ‌ شدن و انجام برنامه های فرهنگی ورزشی اقدامی پسندیده تر از طرح های مشارکتی زنان برای زنان نیست و گفت به هر روی به غیر از امکانات دولتی باید از خودمان شروع کنیم و برای زندگی بهتر همه مشارکت کنیم .در روستای اصطلک حضور اقوام یک فرصت تلقی میشود، آموزش صنایع دستی ،غذاهای مختلف و اموزشهای بسیاری توسط خود شما زنان میتواند ایجاد شود.

 

دارا اظهارداشت ما نیز در ورزش و جوانان مربی ورزشی اعزام و کارگاه های توان افزایی در حوزه فرهنگی  جوانان و بانوان  را برنامه ریزی و اجرا خواهیم کرد‌‌‌.مطمنا پس از حضور شما نقش افرینان خانواده، دهیاری و شورای اسلامی روستا با روحیه مصمم تر پیگیری های لازم جهت ایجاد امکانات را خواهد داشت.

وی نقش زنان در تأمین سلامت و الگوسازی زندگی سالم در خانواده را انکارپذیر و درخور توجه دانست و بر لزوم آگاه سازی و ارتقای دانش زنان تاکید کرد.

 

گفتنی است در این همایش  که با حضور بسیار خوب بانوان برگزار شد، شرکت کنندگان به انجام ورزش صبحگاهی و پیاده روی پرداختند.از نکات قابل توجه این رویداد فرهنگی ورزشی تعداد زیادی از زنان میانسال، سالمند و جوان و خردسال بود که با فراخوانی به گرمی وجودشان، دعوت دهیاری و اداره ورزش را با دردست داشتن برگه هایی که درب منزلشان دریافت‌ کردند قبول کرده و یک به یک به جمع ورزشی می پیوستند.

بانوان روستایی با راهنمایی مژگان رحیمی سرپرست هیات انجمنهای ورزشی حرکات نرمشی و کششی مناسب را انجام دادند و همگی خواهان اجرای این برنامه در محلی مناسب تر شدند.پایان بخش همایش ورزش نشاط سلامتی برگزاری قرعه کشی بود که ۱۴ هدیه به قید قرعه از سوی دهیاری و شورای اسلامی به بانوان اهداشد.

 

همچنین با صبحانه ای سلامت از حاضرین پذیرایی بعمل آمد.اداره ورزش و جوانان از مساعدتهای خانم میرزایی دهیار ساعی اصطلک و شورای دلسوز و مردمی در راستای برگزاری این برنامه و از نسازارع خبرنگار وروابط عمومی شورای شهرستان به جهت پوشش رسانه ای در خصوص امکانات روستا قدردانی بعمل می آور.

امید است با اختصاص فضای بیشتر و مناسب تری جهت ورزش بانوان جامعه سالم تر و پرنشاط تر داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز