استاندار تهران:

اقتدارنظام اسلامی برگرفته از پایداری و مقاومت مردم و رهبری است

۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۸:۳۷:۵۷
کد خبر: ۷۹۶۹۲۹
اقتدارنظام اسلامی برگرفته از پایداری و مقاومت مردم و رهبری است
استاندار تهران گفت:پیام شهدا برای ملت ایران استقامت در برابر زیاده خواهی های نظام سلطه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران صبح امروز در دومین برنامه خود با خانواده شهید مدافع حرم ابوالفضل راه چمنی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار محسنی بند پی شهدا را پیام آوران استقامت دانست و افزود: پیام شهدا برای ملت ایران استقامت در برابر زیاده خواهی های نظام سلطه است و شهدا هیچ گاه زیر بار  سلطه دشمنان جمهوری اسلامی ایران نرفتند.

وی گفت: اقتدارنظام اسلامی برگرفته از پایداری و مقاومت مردم و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری است و در شرایط امروز شهدا الگو های موثری در پیروزی در مقابل جنگ نابرابری که دشمنان بر ملت شریف ایران تحمیل کرده اند هستند.

محسنی بندپی بیان کرد: با راهنمایی از فرآمین رهبری در خصوص برپایی اقتصاد مقاومتی که یکی از برنامه های گذر از موقعیت امروز است و تاسی از شهدا می توانیم به سلامت از این گذر عبور کنیم و شاهد پیروزی های مکرر جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان باشیم.

استاندار تهران افزود: ترس دشمن از حمله نظامی به کشور ناشی از اتخاذ راهبرد گسترش جبهه مقاومت به خارج مرزها و روحیه سلطه ناپذیری ملت ایران است و این مهم مرهون رشادتهای شهدای گلگون کفن کشور عزیزمان ایران است.

وی با بیان اهمیت  ارتباط مسئولان با مردم گفت: ارتباط تنگاتنگ و بی واسطه مدیران با مردم باید نصب العین مدیران قرار گیرد تا مردم ببینند خادمین خود در حال تلاش برای رفع مشکلات و رسیدگی سریع آن هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز