با هدف زیست بوم کامل کار آفرینی؛

غرب تهران مرکز خلاقیت و نوآوری می شود

۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۲۰:۰۰
کد خبر: ۷۹۷۶۲۱
غرب تهران مرکز خلاقیت و نوآوری می شود
کارخانه نوآوری با هدف زیست بوم کامل کار آفرینی در منطقه 5 پایتخت، با توسعه اشتغال زایی، رونق استارت آپ ها و حمایت جوانان نخبه، قطب کارآفرینی کشور می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، رجبعلی خسروآبادی در بازدید از کارخانه نو آوری با حضور دربین جوانان نخبه، بر توسعه کسب و کار های نوپا و حمایت از کار آفرینان تاکید کرد.   

وی ضمن دیدار از بخش های مختلف کارخانه گفت : ما نیازمند بازسازی اماکن نوآور، خلاق و اقتصادی در منطقه هستیم و مایه مباهات است که الگوی توسعه کارآفرینی در منطقه در حال فعالیت است.  

براساس این خبر ، رضا کلانتری نژاد مدیرعامل هم آوا ضمن اشاره به فعالیت بخش های مختلف کارخانه گفت : شرکت هم آوا با همکاری پارک فناوری پردیس و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ابتدای سال 97 با اجاره بلند مدت کارخانه قدیمی شرکت صنعتی آما که مدت ها بلا استفاده بود، کارخانه نو آوری را راه اندازی کرد که 100 گروه استارت آپی در این مجموعه فعالیت داشته و به زودی به مرز 300  گروه نیز می رسد و سعی براین است تا به حوزه های شهرسازی و حل مشکلات زیست محیطی شهر نظیر آلودگی هوا ، میراث فرهنگی و گردشگری توجه ویژه شده و از فناوری های نوینی مانند نانو فناوری، زیست فناوری، حوزه سلامت و دارو، تجارت الکترونیک و فناوری های مالی استفاده شود.    

وی افزود : خوشبختانه شهرداری منطقه با درک اهمیت تبدیل شدن منطقه 5 به منطقه خلاق و نوآور، از کسب و کار های نوپا حمایت همه جانبه کرده است .

کلانتری نژاد گفت : برآنیم تا در آینده ای نزدیک منطقه 5 را قطب گردشگری کارآفرینی کشور کنیم.

 

photo_۲۰۱۹-۰۱-۰۸_۱۱-۵۰-۲۶

photo_۲۰۱۹-۰۱-۰۸_۱۱-۵۰-۲۵

photo_۲۰۱۹-۰۱-۰۸_۱۱-۵۰-۲۷

photo_۲۰۱۹-۰۱-۰۸_۱۱-۵۰-۲۸

 

photo_۲۰۱۹-۰۱-۰۸_۱۱-۵۰-۲۹

 

 

نظر شما