امروز صورت گرفت:

دیدار مسئول خبرگزاری برنا تهران با رییس اداره فرهنگ و ارشاد قدس

۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۳۷:۳۰
کد خبر: ۷۹۷۶۳۷
دیدار مسئول خبرگزاری برنا تهران با رییس اداره فرهنگ و ارشاد قدس
حسین کشاورزیان بیان اینکه متاسفانه بانک اطلاعاتی مناسب و مرجعی پیرامون خبرنگاران در شهرستان نداریم گفت: ایجاد این بانک خیلی از مشکلات خبرنگاران را برطرف می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، سید علیرضا کیایی مسئول خبرگزاری برنا در استان تهران صبح امروز با حسین کشاورزیان رییس اداره فرهنگ و ارشاد قدس و ندایی مسئول فرهنگی و مطبوعاتی شهرستان  دیدار کرد.

در این دیدار کشاورزیان با بیان مسائل و مشکلات حوزه مطبوعات در شهرستان گفت، عمده ترین مشکل ما  مشخص نبودن تعداد فعالان خبری در سطح شهرستان است.

وی افزود، خبرنگاران باید در  خصوص درج اطلاعات و اخبار صحیح شهرستان با مدیران دستگاه های اجرایی هماهنگی سازنده ای داشته باشند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان قدس، بر ضرورت ایجاد وحدت بین گروه های مختلف خبری تاکید کرد،  و گفت، بایستی بارفع موانع ایجاد شده بر سر راه فعالیت خبرنگاران  زمینه تلاش بیشتر و ارتقاء سطح آگاهی‌های اصحاب رسانه در قدس را فراهم آورد.

کشاورزیان در پایان با بیان اینکه متاسفانه بانک اطلاعاتی مناسب و مرجعی پیرامون خبرنگاران در شهرستان نداریم گفت: ایجاد این بانک خیلی از مشکلات خبرنگاران را برطرف می کند.

 

همچنین کیایی با اشاره به جایگاه رسانه های مکتوب ،مجازی و مشکلات و دغدغه‌های مهم  آنها گفت:خبرنگاران باید به تأسی از آموزه های دینی، روشنگرانه، رویدادها و حقایق را به اطلاع مردم برسانند.

مدیر دفتر خبرگزاری برنا در استان تهران،  بحث آموزش، حق الزحمه پایین، بیمه و ... را از جمله مهمترین مشکلات خبرنگاران دانست و گفت: امیدواریم در طول سال مسئولان از خبرنگاران حمایت معنوی و مادی داشته باشند.

وی گفت، ظرفیت استان تهران در بهره مندی از اهل قلم و نویسندگان توانمند، این استان را از برترین های بخش رسانه کشور قرار داده است، ولی مشکلات مالی و عدم حمایت برخی از مسئولان خبرنگاران را با مشکل مواجه کرده است.

 در پایان این نشست صمیمانه، بنا براین شد،  کیایی بعنوان نماینده خبرنگاران از سوی رییس ارشاد نسبت به دسته بندی و تعداد خبرنگاران فعال و نیمه فعال گزارش کاملی به این اداره ارسال نمایید./

 

 

 

 

 

نظر شما