شهردار باقرشهر:

دهه فجر،تبلور خدمات عمرانی شهرداری خواهد بود

۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۱:۳۳:۳۰
کد خبر: ۷۹۸۴۱۰
دهه فجر،تبلور خدمات عمرانی شهرداری خواهد بود
شهردار باقرشهر از افتتاح چندین پروژه عمرانی شهرداری همزمان با دهه فجر خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ ناصری پور شهردار باقرشهر این ایام باشکوه را بهترین فرصت جهت ارائه عملکرد و خدمات شهرداری به مردم دانست و گفت:  فریضه خدمت به مردم نمی‌تواند یک شعار و کلام تکراری و یا صرفاً تیتر خبری باشد . هر کسی که حتی ذره ای دیانت و خلوص در گفتار خود مبنی بر خدمت خالصانه و صادقانه داشته باشد قطعاً باید بداند خدمت به هم نوع چه در هر جایگاهی واجب دینی و اخلاقی است. ما در هر جایگاهی اعم از مسئول و مدیر، کارمند ،همسایه ،عابرگذری و هر عنوانی بنا به دستورات دینی باید دستگیر و همیار هم نوع خود باشیم قطعا این امر در جایگاههای مدیریتی رشد بیشتری دارد .

وی گفت: به عنوان شهردار این شهر بر خود و همکارانم لازم می دانم با صداقت و اخلاص پاسدار بیت المال باشیم. دهه فجر فرصت مناسبی است تا عملکرد خود را برای مردم به منصه ظهور برسانیم.

علیرضا ناصری پور در ادامه با اشاره به روزهای ۸ سال دفاع مقدس گفت: در روزهای جنگ و انقلاب وظیفه همه ما دفاع از مرز و بوم ایران اسلامی بود ولی امروز وظیفه ما سازندگی و آبادانی این کشور است در همین راستا به تناسب مسئولیت این شهر شهید پرور پروژه‌های عمرانی برای شهر تعریف شده است که در ایام مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید.قطعا هنوز نیاز های بسیاری در شهر وجود دارد که باید در اولویت کاری ما قرار گیرد اما با توجه به اعتبار ریالی و موارد بسیار دیگر این اولویت نیاز باید اولویت بندی شود.

شهردار باقرشهر در پایان گفت: امیدواریم با نظارت شایسته شورای محترم اسلامی و بهره مندی بیش از پیش متخصصان، بتوانیم در خدمت مردم باشیم.

 

نظر شما