فرماندار ویژه شهرستان ری خبر داد:

برنامه شاخص دهه فجر در شهرستان ری برگزار می‌ شود

۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۶:۰۱:۱۸
کد خبر: ۷۹۹۶۲۴
برنامه شاخص دهه فجر در شهرستان ری برگزار می‌ شود
فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزون بر ۱۰۰ برنامه شاخص فرهنگی توسط دستگاه های اجرایی این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ هدایت الله جمالی پوردر جلسه ستاد برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان ری اظهار داشت: از این تعداد، ۴۰ عنوان برنامه توسط بسیج آستان عبدالعظیم(ع)، ۱۴ برنامه توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران، ۱۴ برنامه توسط کمیته امداد، ۵۰ عنوان برنامه توسط اداره ورزش، ۲۳ برنامه توسط اداره فرهنگ و ارشاد، ۳ برنامه توسط صنعت و معدن، ۶ برنامه توسط اداره تبلیغات، ۲۲ برنامه توسط کمیسییون بانوان و هفت برنامه پیشنهادی نیز توسط شورای هماهنگی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: طرح ۴۰ شب ۴۰ مسجد، ۱۰ شب ۱۰ میز خدمت و طرح ۴۰ شب ۴۰ فیلم از مهمترین و شاخص ترین برنامه‌های این دهه است.

جمالی پور ادامه داد: اهدای جهیزیه به ۱۴۰ نوعروس، برگزاری نمایشگاه تولیدات فرهنگی، نشست گفتمان‌های دینی، کتابخوانی در مدارس، نصب پرچم در سردرب منازل مسکونی، تجمع هیات‌های مذهبی، نشست بصیرت در مساجد، محفل انس از جمله دیگر برنامه هاست.

وی افزود: در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب باید امید را در مردم تقویت کرد و برنامه هایی با روح امید و نگاه به آینده در دل مردم ایجاد کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری عنوان کرد: امام راحل با تاکید بر انسجام، همواره روایت انقلاب را با امید و همدلی ترسیم می کرد و باید برنامه ها با این محوریت برگزار شوند.

وی گفت: متاسفانه آرمان‌های انقلاب به خوبی ترویج پیدا نکرده است و باید محدودیت ها را از بین برد و مردم را با روحیه و رفتارهایی درست در بطن اجتماع به حرکت در آوریم.

۱۲ تا ۲۲ بهمن هر سال به مناسبت سرنگونی رژیم پهلوی و پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ به نام ایام الله دهه فجر نامگذاری شده است.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است

 

نظر شما