به همت کمیسیون اجتماعی و ورزش شورای اسلامی شهرقدس مراسم روز هوای پاک برگزار شد

۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۲۳:۲۵:۴۴
کد خبر: ۸۰۰۱۸۲
به همت کمیسیون اجتماعی و ورزش شورای اسلامی شهرقدس مراسم روز هوای پاک برگزار شد
مراسم روز هوای پاک به همت کمیسیون اجتماعی و ورزش شورای اسلامی شهر قدس در مدرسه شهیدان تقی زاده برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ رییس کمیسیون اجتماعی و ورزش شورای اسلامی شهر قدس در این مراسم گفت:  این مراسم با هدف  ارتقاء سطح آگاهی شهروندان در حوزه هوای پاک برگزار می شود.

وی افزود: هوای تمیز و تازه موجب تحریک مغز، افزایش کارایی، تحریک گردش خون و سوخت و ساز بدن می‌شود، تنفس هوای سالم برای کودکان و نوجوانان ضروری است و موجب افزایش یادگیری و شادابی کودکان می‌شود. تنفس مکرر هوای آلوده موجب افسردگی، کاهش یادگیری، بروز بیماری‌های چون آسم، برونشیت و سرطان در کودکان می‌شود.

آذربرا اظهار داشت: داشتن آسمان آبی و هوای پاک مرهون یک اتفاق مهم است و آن چیزی جز توجه به محیط زیست و تلاش برای حفاظت از آن نیست.

نایب رییس شورای اسلامی شهرقدس گفت: در همین راستا مجموعه مدیریت شهری برنامه های متنوعی در هفته هوای پاک برگزار می کند، که آموزش دانش آموزان و خانواده های آنان و کاشت درخت و... تعدادی از این برنامه ها هستند همچنین در حاشیه این مراسم از فرزند شهید کاشانی تقدیر شد.

شایان ذکر است مراسم هوای پاک به همت کمیسیون اجتماعی و ورزش شورای اسلامی شهر و همراهی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ، اداره آموزش و پرورش ، اداره محیط زیست شهرستان ، سازمان پسماند شهرداری و سازمان فضای سبز  در مدرسه شهیدان تقی زاده برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز