حضور امیر سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش:

رییس بسیج اصناف مدیر برتر جهادی کشور شد

۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۲:۰۰:۵۱
کد خبر: ۸۰۰۳۸۶
رییس بسیج اصناف مدیر برتر جهادی کشور شد
پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی را با شعار مدیریت جهادی لازمه توسعه و پیشرفت کشور در محل مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار و دکتر غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور، به عنوان مدیر برتر جهادی کشور انتخاب و موفق به اخذ لوح تقدیر و نشان مدیران برگزیده جهادی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی با حضور امیر سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش ، سردار محمدحسین سپهر دبیر همایش مدیریت جهادی، دکتر عارف رئیس مجمع نمایندگان تهران و امید، سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش، محمدرضا عارف، رییس فراکسیون رئیس مجلس شورای اسلامی، محسن رفیق دوست از فرماندهان اسبق سپاه ، دکتر علیرضا زمانی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت اقتصاد و دکتر غلامرضا حسن پور رییس سازمان بسیچ اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور  برگزار شد.

غلامرضا حسن پور اشکذری در جمع خبرنگاران گفت : جهاد از منظر دینی، عبارت است از بذل جان، مال و توان خویش در راه اعتلای کلمه اسلام و اقامه شعائر ایمان و این در حالیست که تلاش بی وقفه در به کارگیری مؤثر و کنترل فعالیت های افراد، مبتنی بر مبارزه در تمام عرصه های علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی با نیت الهی جهت نیل به اهداف والای جامعه و رفع موانع موجود، مدیریت جهادی نام دارد. براین اساس مسوولان سازمان بسیج اصناف پیرو منویات رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) با تمام توان درمقابل تزویر های دشمنان داخلی و خارجی ایستاده اند و با سرلوحه قراردادن تکنیک های مدیریت جهادی ، برای سربلندی ایران اسلامی در صحنه هستند.

 

80925bd9-2d90-485f-a721-c73928fc5cc0

همچنین ؛ سردار محمدحسین سپهر دبیرکل همایش ضمن معرفی انجمن مدیریت جهادی به عنوان یک سازمان مردم نهاد ، تاکید کرد: برخی به من می گویند که تو با این لباس نظامی که به تن کرده ای چگونه از مردم نهاد بودن این سازمان سخن می گویی! اما لازم است تاکید کنم که بنده در جمع مسئولان این سازمان تنها کسی هستم که افتخار پوشیدن این لباس خدمت و شهادت را دارم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه هرگاه جوامع به توفیقاتی رسیدند در سایه روحیه و عمل جهادی بوده است، خاطرنشان کرد: موفقیت ها بواسطه مدیریت جهادی ، رفتار انقلابی و توفیقات کسب شده است، بیایم گفتمان و عمل جهادی را سکه رایج مدیریت کشور کنیم. با تکیه بر مدیریت جهادی از تنگناهای نظام عبور می کنیم.

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی شامگاه امشب در پنجمین همایش مدیریت جهادی که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، گفت: مرور زندگی شهید بابایی و شهید ستاری می‌تواند الگوی خوبی برای ما در عرصه مدیریت جهادی باشد و می‌توانیم آن‌ها را چراغ راه قرار دهیم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی جوانان بسیاری را تربیت کرد و بسیاری از آن‌ها بدون آن‌که دوره‌های مدیریت جهادی را گذرانده باشند، به مدیر جهادی خوب تبدیل شده‌اند و باید جوانان ما از آن‌ها الگو بگیرند.

در این همایش از خانواده های شهدای مدافع حرم شهدای آتش نشانی، شهدای شهرداری، شهدای انرژی هسته ای تجلیل شد.

همچنین در ادامه این برنامه از مدیران صاایران، رییس پژوهشکده رویان، مدیران انرژی هسته‌ای، وزیر آموزش و پرورش، وزیر سابق راه و برخی مدیران جهادی دیگر تقدیر به عمل آمد.

 

69a09387-f553-4902-8272-f7843ee4cedb

07f35618-4cda-47f8-abe9-009f308b3128

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز