معاون وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

فضاهای آموزشی مسکن مهر منطقه ۲۲ تهران مشکلات جدی دارد

۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۲:۵۱:۱۶
کد خبر: ۸۰۰۴۳۲
فضاهای آموزشی مسکن مهر منطقه ۲۲ تهران مشکلات جدی دارد
زینی‌وند در جلسه شورای آموزش و پرورش شهر تهران گفت: امسال و با تاکید رئیس جمهور، در ایجاد فضاهای آموزشی، ۲۷ درصد رشد در راستای ماده ۱۸ قانون داشتیم.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، یکصد و هشتاد و سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهر تهران، عصر امروز ۲۴ دی ماه  به ریاست محسنی‌بندپی، استاندار تهران و با حضور زینی‌وند، معاون وزیر آموزش و پرورش، محسن هاشمی، رئیس شورای شهر‌ تهران، سالاری، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورا، فرهادی و شهریور، فرمانداران شهرستان‌های تهران و شمیرانات، اولاد قباد، عضو فراکسیون امید مجلس و اعضای شورای این شورا در محل اداره آموزش و پرورش شهر تهران تشکیل شد.

مجتبی زینی‌وند، معاون وزیر و رئیس سازمان مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: ماده ۱۸ قانون و تبصره‌های ذیل آن، کلیه شهرک‌ها و شهرهای مسکونی را ملزم به تامین واحدهای آموزشی کرده و کلیه شهرک‌سازان و انبوه‌سازان اساسا باید در این راستا اقدام کنند.

وی افزود، ۴ تبصره‌ ذیل ماده ۱۸ قانون در سال ۸۶ و با درخواست دولت وقت، توسط مجلس حذف شد و اکنون با تاکید رئیس‌جمهور، انتظار از نمایندگان مجلس این است که با بازگرداندن این تبصره‌ها، ماده مذکور  را احیا کنند.

رئیس سازمان مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش، تصریح کرد: این وزارتخانه، ۲۹۰۰ فضای آموزشی از محل شهرهای جدید طلب دارد که نیاز حیاتی حوزه آموزش و پرورش در کشور است.

وی خاطرنشان کرد: امسال و با تاکید رئیس جمهور، در ایجاد فضاهای آموزشی، ۲۷ درصد رشد در راستای ماده ۱۸ قانون داشتیم.

زینی‌وند عنوان داشت: بیشترین شیب این رشد در استان تهران و بخصوص در شهرستان پردیس اتفاق افتاده است. 

وی در پایان نیز گفت: در حوزه فضاهای آموزشی، شهرک‌های مسکن مهر منطقه ۲۲ تهران مشکلات جدی دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز