معاون امور اقتصادی استانداری تهران:

مسئولان باید افسران خط مقدم جنگ اقتصادی باشند

۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۳:۳۰:۲۲
کد خبر: ۸۰۰۴۶۷
مسئولان باید افسران خط مقدم جنگ اقتصادی باشند
محمد امامی امین گفت: اگر یک پنجم تحریم‌هایی که امروز به شکل ظالمانه علیه کشورمان اعمال شده، بر هر کشوری اعمال می‌شد، شاهد فروپاشی آن در کمترین زمان ممکن بودیم.
به گزارش دفتر خبرگزاری برنا استان تهران، جلسه شورای مشورتی ستاد مقابله با تحریم‌ها، صبح امروز با حضور امامی امین، معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، قاسمی فرزاد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، علیخانی، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، صادقی، مدیرکل صمت استان و اعضای این شورا در محل استانداری تهران برگزار شد.

محمد امامی امین، معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران  در این جلسه ضمن اشاره به لزوم مقابله با تهدیدات نرم دشمنان نظام و انقلاب، اظهار داشت: امروز در یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم و در زمان جنگ، باید هرکس به میزان توان و سهم خود، از کیان کشور دفاع کند. در مقطع فعلی نباید درگیر اختلافات باشیم و تمام توان کشور باید صرف مقابله با تمهیدات خصمانه علیه حوزه‌های مختلف در ایران شود.

وی افزود: باید تمام تلاش خود را برای مقاومت در جنگ اقتصادی به کار بگیریم تا بتوانیم به سلامت از بحران کنونی عبور کنیم.

معاون استاندار تهران تأکید کرد: حفظ اشتغال موجود، مهمترین وظیفه و رسالت همه ما است. باید ضمن حفظ اشتغال موجود، بستر بازگشت به کار نیروهای تعلیق شده را نیز فراهم کنیم.

امامی امین خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌ها باید با هم‌افزایی و تشریک مساعی، بستر لازم را برای عبور کشور از بحران فراهم کنند. متاسفانه برخی از مدیران و تصمیم‌گیران ، هنوز به جدیت جنگ اقتصادی علیه کشور واقف نشده‌اند.

وی همچنین ضمن اشاره به تجربیات اخیر در امر مقابله با تحریم‌ها، عنوان داشت: تجربه سال‌های گذشته ثابت کرده که می‌توانیم با همیاری و همکاری یکدیگر، به سلامت از تحریم‌ها عبور کنیم. اگر در سایر کشورها، تحریم‌های به مراتب کمتر از انچه علیه ایران اعمال شده، در دستور کار دشمن قرار می‌گرفت، امروز شاهد نابودی این کشورها بودیم.

معاون استاندار تهران در پایان تصریح کرد: رسالت و وظیفه همه ما این است که زندگی بهتری را برای مردم در حوزه‌های مختلف رقم بزنیم. رهبری معظم انقلاب، همواره بشارت آینده بهتر را در کشور داده‌اند و معتقدند که از وضعیت کنونی به سلامت‌عبور خواهیم کرد. بر همین اساس نیز باید با امید و آگاهی از شرایط موجود عبور کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز