بخشدار مرکزی قرچک خبر داد:

رسیدگی ویژه به درخواست روستاییان قرچک در برنامه میز خدمت

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۰۶:۴۲
کد خبر: ۸۰۰۹۹۸
رسیدگی ویژه به درخواست روستاییان قرچک در برنامه میز خدمت
علیرضا رشیدیان، از پیگیری مشکلات و رسیدگی ویژه به درخواست روستاییان در برنامه میز خدمت خبر داد و گفت: مشکلات مطرح شده از سوی روستاییان توسط کارشناسان بخشداری جمع بندی و در کارگروه های ویژه با حضور مسئولان پیگیری می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، علیرضا رشیدیان در برنامه میز خدمت روستای قشلاق دوم افزود: با توجه به درخواست روستاییان شریف، پرونده های مربوط به ساخت و ساز و تفکیک اراضی روستا که مربوط به قبل از تأسیس دهیاری است، مورد بررسی قرار می گیرد.

وی همچنین در ادامه در پاسخ به مشکلات روستاییان در حوزه معیشتی گفت:  برای این منظور جلسه ای با حضور نهادهای حمایتی تشکیل می دهیم تا موارد مطروحه بطور ویژه پیگیری شود.

همچنین بخشدار مرکزی قرچک و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان های قرچک و ورامین قول مساعد برای پیگیری ویژه دادند.

طرح ضربتی پلیس در روستاهای قرچک اجرا  شود

رشیدیان همچنین با توجه به خواسته روستاییان مبنی بر برخورد جدی با اخلالگران نظم و امنیت، اجرای طرح ضربتی پلیس در روستاها را ضروری انست.

گفتنی است در این برنامه مردم روستای قشلاق دوم از فرمانده انتظامی شهرستان خواستند نسبت به برقراری امنیت بیشتر و برخورد با اخلالگران امنیت روستا تلاش بیشتری کنند.

سرهنگ موسی پور نیز در این باره توضیحاتی ارائه داد و گفت: نظارت پلیس در مناطق شهری و روستایی شبانه روزی است اما به خواسته مردم روستا احترام گذاشته و گشت های پلیس را تشدید میکنیم و طرح ضربتی را با همکاری مسئولان شهرستان و مردم روستا اجرا خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز