فرماندار شهرستان شمیرانات:

مسئولان دولتی خود را موظف به حضور در بین مردم، شنیدن دردها وصدای آنان می دانند

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۹:۵۵:۲۰
کد خبر: ۸۰۱۱۰۵
مسئولان دولتی خود را موظف به حضور در بین مردم، شنیدن دردها وصدای آنان می دانند
دومین نشست صمیمی"گفتگوی مردم ودولت "در شهرستان با حضور دکتر سیاوش شهریور نماینده عالی دولت در شهرستان ،برخی از روسای ادارات ومردم شریف و بزرگوار محلات گلها و شهرک نفت در محل مسجد امام جعفر صادق (ع)بلوار اوشان برگزار شد .

 به گزارش خبرگزاری برنا تهران، دکتر سیاوش شهریور فرماندار و نماینده عالی دولت در شمیرانات در دومین نشست صمیمی"گفتگوی مردم ودولت "در مسجد امام جعفر صادق (ع)بلوار اوشان برگزار شد گفت: پاسخگویی در مقابل مردم وظیفه اصلی مسئولان است.


دکتر شهریور گفت: هدف از دیدار با مردم شریف  بررسی و حل مشکلات از نزدیک است و دولتمردان تدبیر و امید معتقد به قرار گرفتن در کنارمردم  به منظور حل مسایل آنان هستند.


وی با اشاره به اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند، افزود:  مسئولان دولتی خود را موظف به حضور در بین مردم، شنیدن دردها وصدای آنان، رصد مشکلات و تصمیم گیری به منظور حل مسائل می دانند چون خود را بخشی از مردم می دانند.


نماینده عالی دولت در شهرستان شمیرانات  در بخش دیگری از سخنان خود بر استفاده از ظرفیت مساجد برای انجام کارهای فرهنگی تاکید کرد.


دکتر شهریور فرماندار شمیرانات با بیان اینکه صدای مردم صدای خداست ، اظهار داشت: هیچ وقت از نقدهای مردم به عملکرد خود ناراحت نخواهیم شد چون مسئولیت خادمی آنها را پذیرفته ایم.


وی همچنین بر هوشیاری خانواده ها نسبت به آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد تاکید کرد و گفت: غفلت در این خصوص گرفتاری های زیادی را برای ما به ارمغان می آورد.


دکتر شهریور در ادامه بیان کرد: باید برنامه های انتظامی و امنیتی ستاد مبارزه با مواد مخدر در منطقه با جدیت بیشتری پیگیری شود و مردم نیز در این خصوص مسئولان را همراهی کنند.


ضمنا در این نشست صمیمی دکتر سیاوش شهریور فرماندار شمیرانات و جمعی از روسای ادارات و مسئولین شهرستان در زمان حدود ۲ ساعت پاسخگوی نیازها و دغدغه های مردم محلات شهرک نفت و گلها بودند و راهکارهای کارشناسی شده و فنی در جهت کاهش مشکلات مردم در راستای سیاست ها و خط مشی های دولت تدبیر و امید ارائه گردید.


لازم به یادآوری است که نشست های دوره ای فرماندار شمیرانات و روسای ادارات شهرستان در ۲۷ محله شمیران و در جهت رسیدگی به مشکلات ،مطالبات ،در خواست ها و نقطه نظرات مردم شریف شمیرانات برگزار می شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز