فرماندار اسلامشهر خبر داد:

آغاز احداث واحدهای مسکونی ساکنان روستای لهک تا دهه مبارک فجر

۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۰:۰۳:۰۱
کد خبر: ۸۰۱۱۹۹
آغاز احداث واحدهای مسکونی ساکنان روستای لهک تا دهه مبارک فجر
مسعود مرسلپور گفت: احداث واحدهای مسکونی ساکنان روستای لهک تا دهه مبارک فجر آغاز خواهد شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا تهران،  مسعود مرسلپور که در کارگروه ساماندهی ساکنان روستای لهک سخن می گفت با اعلام خبر فوق اظهار داشت: مجموعه فرمانداری، بخشداری مرکزی، بسیج سازندگی استان تهران، سپاه سیدالشهداء(ع) اسلامشهر و دستگاههای خدماتی شهرستان به صورت جهادی مشغول فعالیت هستند تا واحدهای مناسبی برای ساکنان این روستا احداث شود.

 

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت نامطلوب روستای لهک و مهیا نبودن زیرساخت های لازم از جمله خطوط انتقال آب، برق و... قطعه زمینی در روستای سیمون توسط فرمانداری تهیه خواهد شد تا با توجه به نقشه هایی که توسط بنیاد مسکن آماده شده بسیج سازندگی استان تهران تا آغاز دهه مبارک فجر روند احداث ۵۰ واحد مسکونی را آغاز کند.

 

فرماندار اسلامشهر ادامه داد: کلیه دستگاههای خدماتی نیز برنامه ریزی لازم برای تامین آب، برق، گاز و سایر خدمات مورد نیاز این واحدها را تامین خواهند کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: بسیج سازندگی استان تهران برای احداث هر واحد مسکونی ۳۰۰ میلیون ریال اختصاص خواهد داد. همچنین بنیاد مسکن وام ۴۰ میلیون ریالی بلاعوض و وام ۸۰میلیون ریالی با سود ۴درصد برای این واحدها تامین خواهد کرد تا ظرف پنج ماه آتی شاهد احداث این واحدها باشیم.

 

مرسلپور در پایان گفت: همه ما وظیفه داریم تا برای رفع مشکلات ساکنان روستای لهک که از قشر ضعیف و محروم جامعه هستند و در شرایط نامطلوبی زندگی می کنند، تلاش کنیم و ان شاءا... با احداث واحدهای مسکونی جدید وضعیت نامناسبی که در روستای لهک وجود دارد به صورت کامل برطرف شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز