فرماندار شهرستان پردیس اظهار کرد:

نگاه به جوانان ویژه است و در تصمیم سازی موثر

۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۳:۴۷:۵۲
کد خبر: ۸۰۱۳۱۲
نگاه به جوانان ویژه است و در تصمیم سازی موثر
حقیقی درجریان دومین جلسه شورای مشورتی جوانان شهرستان پردیس اظهار داشت، نگاه به جوانان در تصمیم سازی های شهرستان‌موثراست.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، دومین جلسه شورای مشورتی جوانان شهرستان‌پردیس با دستور کار برگزاری انتخابات اعضای اصلی شورا، امروز پنج شنبه مورخ ۹۷/۱۰/۲۷ به ریاست حقیقی فرماندار و با حضور سجاد برنجی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان پردیس،سیفی رییس اداره ورزش و جوانان،درخشان دارا معاون ورزش و جوانان و امور جوانان و فرهنگی،کشاورز معاون ورزشی و با شرکت ۵۲نفر ازجوانان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 

حقیقی ضمن قدردانی از حضور به موقع جوانان در جلسه که نشان دهنده انگیزه و شور و نشاط جوانان است گفت نگاه به جوانان ویژه و در تصمیم سازی های شهرستان‌موثراست.

 

فرماندار شهرستان پردیس در این جلسه، به استفاده از ظرفیت تمامی کسانی که می توانند این شورا را در پیشبرد اهداف تعیین شده همراهی کنند تاکید کرد و گفت: راه اندازی شورا مشورتی جوانان فرصت مناسب است تا افراد توانمند در کنار یکدیگر قرار بگیرند و در جهت دستیابی به افق پیش رو منشاء اثر واقع شوند.

 

او افزود؛ دولت جوانان را به عنوان آینده سازان کشور باور دارد به آنها اطمینان دارد ما نیز زین پس نظر مشورتی جوانان‌را در جلسات خواهیم داشت واعضای منتخب این جلسه در دیگر جلسات حاضر خواهند بود.

حقیقی با تاکید بر لزوم توسعه مشارکتهای اجتماعی جوانان در شهرستان پردیس گفت، برنامه ریزی در جهت مشارکت گروه های مردمی و جوانان توانمند در امور مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، ورزشی و... می تواند منجر به گره گشایی و دستیابی به راه های برون رفت از مشکلات و مسائل موجود شده و توسعه شهرستان را تسریع می کند.

 

رییس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پردیس اظهار کرد:جلسه مشورتی جوانان شهرستان باید با رویکرد همگرایانه و با افق دیدی وسیع و با استفاده از ظرفیت های مختلف به منظور تعیین اولویت های جوانان، ترسیم نقشه راه آنان و ارائه پیشنهادات اجرایی در حوزه های مختلف منطقه تشکیل و راه اندازی شو و تاکید کردند از نمایندگان منتخب شما جوانان برای شرکت در جلسات مختلف دعوت به عمل خواهد آمد تا از فکر و ایده های نو و کاربردی جوانان استفاده شود.

 

حقیقی ابراز امیدواری کرد در دهه فجر کلنگ زنی خانه جوان شهرستان پردیس انجام شود لاکن در صورتی که مقدور نشود تا قبل از پایان سال کلنگ این پروژه مهم به زمین زده شود.حقیقی افزود؛ فرمانداری شهرستان پردیس برای رسیدگی مشکلات جوانان به نمایندگی از همه ادارات آماده خدمت رسانی و پاسخگویی به این قشر مهم و تاثیرگذار است.

 

وی با اشاره به لزوم تشکیل کارگروه های مجمع مشورتی جوانان شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: توانمندی، نخبگی، باور، اعتقاد و مطالبه گری اعضای این شورا و ارتباط آنها با ادارات و مسئولان می تواند بسیاری از مشکلات را رفع و مسیر دستیابی به شرایط مطلوب را تسهیل کند.

 

نظر شما