معاون سیاسی انتظامی فرمانداری قرچک:

ادارات برای با شکوه برگزار شدن برنامه های دهه فجر با قوت بیشتری عمل کنند

۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۲۴:۴۱
کد خبر: ۸۰۱۶۶۲
ادارات برای با شکوه برگزار شدن برنامه های دهه فجر با قوت بیشتری عمل کنند
علیرضا جعفری گفت: رؤسای ادارات که هر کدام مسئولیت یک کمیته را در ستاد بزرگداشت دهه فجر بر عهده دارند، برای با شکوه برگزار شدن برنامه های چهل سالگی انقلاب اسلامی با قوت بیشتری عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، علیرضا جعفری در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) افزود: جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر به ریاست امام جمعه در شورای فرهنگ عمومی برگزار شد و در این جلسه رؤسای ادارات بعنوان مسئولان کمیته ها تعیین شدند و مصوباتی را نیز دربرداشت.

وی بیان کرد: این جلسه برای هماهنگی بیشتر بین ادارات برگزار شده تا بتوانیم برای با شکوه برگزار شدن برنامه های دهه فجر با قوت بیشتری عمل کنیم.

این مسئول ادامه داد: اتفاقاتی که در این چهار دهه روی داده است باید برای نسل جوان عنوان شود.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان کمیته ها با هماهنگی فرمانداری به اجرای برنامه ها اقدام کنند، یادآور شد: از سوی وزارت کشور و استانداری تهران مسئولیت کارگروه اجتماعی دهه فجر و جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی به فرمانداری ها واگذار شده است.

جعفری از مسئولان ادارات خواست برنامه هایی که نیاز به هماهنگی بیشتر و بُعد شهرستانی دارد در جلسه عنوان کنند تا روند امور تسهیل و هماهنگی بیشتر لحاظ شود.

وی یادآور شد: یک روز در دهه فجر به افتتاح پروژه ها و کلنگ زنی اختصاص دارد که مسئولان استانی و کشوری حضور پیدا می کنند و در این راستا نیز ادارات باید با حوزه معاونت عمرانی فرمانداری و بخشداری مرکزی هماهنگی لازم را داشته باشند.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری قرچک افزود: نمایشگاه سیر تحولات سیاسی جمهوری اسلامی با هماهنگی ادارات در شهرستان برگزار می شود.

وی عنوان کرد: ضروری است پیشگامان انقلاب اسلامی شهرستان بخصوص در فضای مجازی معرفی شوند.

جعفری افزود: رونمایی و نقد کتاب های حوزه انقلاب اسلامی، شناسایی فعالان اجتماعی، شناسایی 40 خیّر در زمینه های مختلف شناسایی شوند و از آنها تجلیل و همچنین فضاسازی ادارات و سطح شهر از روزهای اول بهمن ماه آغاز شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز