عضو شورای اسلامی شهر کهریزک:

نگاه مدیریت شهری و شورای اسلامی کهریزک، ضریب امنیت شهر را افزایش داد

۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۴:۰۷:۵۹
کد خبر: ۸۰۱۸۸۴
نگاه مدیریت شهری و شورای اسلامی کهریزک، ضریب امنیت شهر را افزایش داد
سعید فروغی عضو شورای اسلامی شهر کهریزک از افزایش ضریب ایمنی شهر کهریزک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ فروغی با اشاره به این مطلب گفت: شهر کهریزک به دلیل همجواری با مهمترین و پرتردد ترین جاده ترانزیتی کشور، دربرداشتن بیش از ۹۰ درصد انبارهای استان تهران، وجود شهرک های صنعتی و... به عنوان یکی از شهرهای ویژه استان، فرصت ها و معضلات متعددی را به دوش می کشد که خوشبختانه بر اساس افق چشم انداز اعضای شورای اسلامی و مدیریت شهری در طول دوره پنجم توانسته ایم، فرصت ها را از دل معضلات بیرون بکشیم و شرایط مناسبی برای توسعه همه جانبه شهر ایجاد کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر کهریزک افزود: در طول یک سال اخیر پروژه های متعددی در راستای افزایش ضریب ایمنی شهر در دستور کار مدیریت شهری و شورا قرار گرفته است که ساخت سوله چند منظوره بحران، ساختمان دوم اورژانس ، تجهیز و به روز رسانی ایستگاه های آتش نشانی و رایزنی جهت ساخت ایستگاه سوم و ارتقای مرکز آتش نشانی به سازمان آتش نشانی و... را می توان شاخص ترین اقدامات انجام شده در این حوزه برشمرد.

فروغی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از پروژه های در دست اجرا که با بیش از ۹۰درصد پیشرفت فیزیکی روبه اتمام هستند و خریداری تجهیزات مناسب حوزه امداد و نجات و پیش بینی تدابیر لازم در زمان وقوع بحران می توان شهر کهریزک را به عنوان یک نقطه امن شهرستان ری معرفی کرد.

عضو شورای اسلامی شهر کهریزک در پایان افزود: همزمان با اقدامات سخت افزاری،  برپایی کارگاه های آموزشی جهت ترویج فرهنگ  پیشگیری برای جلوگیری از وقوع بحران و خود امدادی و دیگر امدادی در مواقع بحرانی را میتوان اقدامات جانبی ارتقای امنیت شهر و شهروندان کهریزک عنوان کرد که مجموع این اقدات ضریب امنیت شهر کهریزک را با رشد چشمگیری مواجه کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز