مهلت ۱۵ روزه برای تعیین و تکلیف مرکز هاشمی نژاد کهریزک

۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۴:۱۲:۰۴
کد خبر: ۸۰۱۸۸۷
مهلت ۱۵ روزه برای تعیین و تکلیف مرکز هاشمی نژاد کهریزک
به منظور تعیین و تکلیف مرکز هاشمی نژاد شهر کهریزک، جلسه هم اندیشی با حضور اعضاء شورای اسلامی شهر کهریزک، شهردار، بخشدار، رییس اداره اوقاف و امور خیریه و رییس اداره بهزیستی شهرستان ری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ رحمان آذرخرداد با اشاره به این خبر گفت: براساس موقوف نامه ملک مرکز هاشمی نژاد، این زمین جهت ساخت و بهره برداری امور درمانی وقف شده است اما متاسفانه در سال های اخیر اداره بهزیستی به عنوان بهره بردار این مرکز ، بی توجه به اصل وقف نامه، اقدام به نگهداری از معلولان کرده بود که باتوجه به متغایر بودن فعالیت بهزیستی و مفاد وقف نامه، شهرداری کهریزک با استناد به قانون با پلمپ این مرکز از ادامه فعالیت آن جلوگیری بعمل آورد.

رییس شورای اسلامی شهر کهریزک اظهار داشت: باتوجه به پیگیری مستمر و رایزنی های انجام شده از سوی اعضای شورای اسلامی شهر کهریزک، جلسه ای با حضور مسئولان و متولیان مربوطه برگزار شد و پیشنهادات و تذکرهای لازم درخصوص بهره برداری قانونی این مرکز مطرح شد.

وی اظهار داشت: براساس وقف نامه وقوانین  اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری مقرر شد مسئولان اداره بهزیستی حداکثر تا ۱۵ روز آینده اقدامات لازم جهت اجرای فعالیت های درمانی متناسب با متن وقف نامه را انجام دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز