رییس شورای اسلامی شهر کهریزک:

شهرداری تهران بجای انکار به دنبال حل مشکل باشد

۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۴:۲۹:۰۱
کد خبر: ۸۰۱۸۹۴
شهرداری تهران بجای انکار به دنبال حل مشکل باشد
در روزهایی که مصاحبه ها و مطالب بسیاری از مسئولان استان تهران انگشت اتهام بوی نامطبوع شهر تهران به مرکز پسماند آرادکوه واقع در شهر کهریزک نشانه رفته است اما متولیان این مرکز دفن زباله هنوز هم به دنبال انکار این حقیقت هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ر ییس شورای اسلامی شهر کهریزک با اشاره به این مطلب گفت:حدود نیم قرن از همسایگی ناهمگون مرکز پسماند آرادکوه با شهر قدیمی و باستانی کهریزک می گذرد و در طول این ایام پیامدهای منفی متعددی در قالب آلایندگی های زیست محیطی، انتشار بوی نامطبوع، مشکلات ترافیکی و... نصیب این شهر شده است و هرچند اثبات این عوارض کاملا مشهود است و نیازی به مدرک و سند ندارد اما مسئولان مرکز پسماند آرادکوه با استفاده از ابزارهای مختلف همواره به دنبال انکار آلایندگی ها و انتشار بوی نامطبوع مرکز دفن زباله و شیرابه های موجود هستند.

رحمان آذرخرداد در تکمیل این خبر افزود: در هفته های اخیر که  بوی نامطبوعی در شهر تهران منتشر شد، بسیاری از مسئولان از جمله استاندار تهران این بوی ناخوشایند را به شیرابه های ناشی از پسماندهای ارادکوه نسبت داد و مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران بلافاصله این ادعا را رد کرد و مدعی شد بوی نامطبوع آرادکوه یک معضل قدیمی و دائمی است و باتوجه به وزش باد از شرق به غرب این بو نمی تواند از جنوب به شمال انتشار بیابد.

رییس شورای اسلامی شهر کهریزک؛ با استناد به این مطالب که هم اکنون در بسیاری از روزنامه ها و خبرگزاری ها منتشر شده است، قبول یا رد هریک از مطالب عنوان شده از سوی استاندار تهران و مدیرعامل سازمان پسماند را مدارکی محکمه پسند برای اثبات  آلایندگی و انتشار بوی نامطبوع این مرکز پسماند عنوان کرد.

آذرخرداد افزود: سالهاست که بوی نامطبوع ناشی از شیرابه های ارادکوه باعث آلایندگی محیطی شهر و نارضایتی اهالی شده است و پیگیری های متعددی از دوره گذشته شورا تاکنون برای رفع و کاهش این عوارض در اولویت برنامه های شورا بوده است که با اعتراف های جدید مسئولان و متولیان این مرکز که مدعی دائمی بودن بوی نامطبوع مرکز پسماند در سطح شهر هستند، تمام تلاشمان را به کار می بندیم تا براساس قانون راهکارهای لازم برای کاهش عوارض آلایندگی و افزایش برخورداری از اعتبارات لازم جهت جبران معضلات تحمیلی را اجرا کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز