با حضور بخشدار مرکزی؛

زنگ هوای پاک در بخش مرکزی طنین انداز شد

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۳:۴۰
کد خبر: ۸۰۲۱۶۵
زنگ هوای پاک در بخش مرکزی طنین انداز شد
به مناسبت فرا رسیدن ۲۹ دی ماه روز زنگ هوای پاک در مدرسه حضرت معصومه(ع) روستای صالح آباد شرقی بخش مرکزی به صدا درآمد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ فاطمه فکوریان با حضور در مدرسه حضرت معصومه(ع) واقع در روستای صالح آباد شرقی همراه با رییس آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری و رییس اداره محیط زیست و سایر مسئولان زنگ‌هوای پاک را به صدا درآورد.

بخشدار بخش مرکزی، نامگذاری ۲۹ دی را به عنوان روز ملی هوای پاک؛ تلنگری برای سیاست های صحیح جهت به کاربستن تدابیر لازم از صیانت هوای پاک عنوان کرد و گفت: به بهانه این روز ملی زنگ هوای پاک را به صدا درمی آوریم تا اهمیت و ضرورت هوای پاک و آسمان آبی را فراموش نکنیم.

فکوریان در ادامه افزود: بخشداری مرکزی به عنوان اولین نهاد دولتی شهرستان ری از مدیریت دوره جدید حفظ و نگهداری محیط زیست و تلاش در مسیر نگهداشت ۶وای پلک را در اولویت برنامه های خود قرار داده است و با حذف به کارگیری ظروف یکبارمصرف، کاهش حجم بنرها، ترویج فرهنگ نذر پاکیزگی و... پیشگام این راه بوده است.

در این مراسم مسابقه نقاشی با موضوع هوای پاک، نمایشگاه کاردستی با استفاده از وسایل دورریختنی، طومار نقاشی هوای پاک، گروه های سرود و نمایشی، گاردپرچم و قرآن با مشارکت دانش آموزان مدرسه حضرت معصومه (ع)  برگزار شد و در پایان به ۲۳ نفر از برگزیدگان مسابقه نقاشی با موضوع هوای پاک و ۱۰ نفر از اعضای گروه نمایشی خردسالان از سوی دهیار و رییس شورای اسلامی صالح آباد شرقی جوایزی به رسم یادبود اهداء شد.

 

نظر شما