معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران عنوان کرد:

پیشتازی استان تهران در برش‌های استانی و شهرستانی طرح‌های مهارت‌آمورزی

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۲:۵۰
کد خبر: ۸۰۲۲۸۵
پیشتازی استان تهران در برش‌های استانی و شهرستانی طرح‌های مهارت‌آمورزی
گفت: بر اساس برآیند کار، طرح خوبی را در حوزه مهارت‌آموزی شاهد بوده و از برش استانی و شهرستانی آن نیز جلوتر هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، محمد امامی‌امین، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در هجدهمین جلسه کارگروه اشتغال استان تهران، در خصوص مباحث مطرح شده در این جلسه، اظهار داشت: در این نشست، نماینده سازمان فنی و حرفه‌ای استان تهران، گزارشی از بحث مهارت‌آموزی ارائه کرد که بر اساس برآیند کار، طرح خوبی را در این باره شاهد بوده و از برش استانی و شهرستانی آن نیز جلوتر هستیم.

وی افزود: در ادامه همچنین، مدیران ادارات کل تعاون و  رفاه و راه و شهرسازی استان، گزارش‌های جداگانه‌ای را در خصوص برآورد کلی از وضعیت اشتغال در استان و همچنین طرح‌های اشتغالزایی در حوزه راه و شهرسازی ارائه کردند که به نظر می‌رسد، باید در این زمینه شاهد اقدامات سریع‌تر و جدی‌تری باشیم.

معاون امور اقتصادی استانداری تهران ، ضمن اشاره به طرح‌های مهارت‌آموزی و اقدامات اشتغالزایی در حوزه‌های روستایی و خانگی، تصریح کرد: باید طرح‌های کنونی را به سمت ظرفیت‌های استان تهران هدایت کنیم تا بهره‌وری لازم در این حوزه انجام شود. بر همین اساس و حسب تاکید استاندار، باید بازنگری منسجمی نیز در این زمینه صورت بگیرد.

وی همچنین از برنامه‌های حوزه خوشه‌های صنعتی در آینده نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: ما در این حوزه، نشست‌های مشترکی با مسئولان شهرک‌های صنعتی، صنعت، معدن و تجارت و همچنین جهاد کشاورزی داشته‌ایم که خبرر تکمیلی در این باره، هفته آینده به اطلاع مردم خواهد رسید.

امامی‌امین در پایان نیز به خروجی صندوق‌های بیمه‌ای در استان تهران اشاره کرده و افزود: اگر این صندوق‌ها و کارکردشان در استان تهران پاسخگوی نیازها نباشد، در استان‌های دیگر استفاده شده و در صورت عدم این استفاده نیز به خزانه دولت بازخواهد گشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز