در مراسم اختتامیه لیگ های شطرنج استان تهران صورت گرفت:

حمایت گل محمدی از جامعه شطرنج پایتخت و هیئت شطرنج

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۹:۰۷:۱۲
کد خبر: ۸۰۳۰۲۸
حمایت گل محمدی از جامعه شطرنج پایتخت و هیئت شطرنج
مراسم اختتامیه لیگ های شطرنج استان تهران با حضور مسئولان، اساتید بزرگ و پیشکسوتان

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، مراسم اختتامیه لیگ های شطرنج استان تهران با حضور گل محمّدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و تهرانی سرپرست دبیری فدراسیون شطرنج، برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که درحضور پریدر نایب رئیس بانوان فدراسیون شطرنج، مسئولین هیئت شطرنج استان تهران و برخی از پیشکسوتان، امروز(یکشنبه) انجام شد، مجتبی دانشفر ریاست هیئت شطرنج استان تهران با ذکر فاتحه و صلوات یاد استاد هرندی را گرامی داشت.

 
وی از تمامی افرادی که در جهت برگزاری این مسابقات همکاری داشتند، بالاخص مدیران مدارس و روسای حوزه ها و شهرستان ها قدردانی کرد و بر شرکت باشکوه بازیکنان شطرنج استان تهران در جام بین المللی فجر تاکید کرد.
 
دانشفر در ادامه از حمایت های پهلوان زاده ریاست فدراسیون شطرنج در راستای توسعه شطرنج پایتخت و ارتقا جایگاه آن تشکر کرد.
 
در ادامه تهرانی سرپرست دبیری فدراسیون شطرنج طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد هرندی، به بیان ویژگی های فنی و اخلاقی ایشان پرداخت.
 
گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیر ضمن تقدیر از عملکرد شطرنج بازان، حمایت خود را از جامعه شطرنج پایتخت و هیئت شطرنج استان تهران اعلام کرد.
 
گفتنی است در جریان این مراسم از تیم ها و بازیکنان برتر لیگ های استان تهران، بازیکنان برتر مربیان استان تهران و داوران مسابقات تجلیل شد و از اساتید بزرگ محجوب، قانع و حکیمی فرد تقدیر گردید.

 

نظر شما