رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس:

تمام انجمن های شهرستان را فعال خواهیم کرد/ فعالیت های فرهنگی و هنری باید گسترش پیدا کند

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۱:۳۹:۱۴
کد خبر: ۸۰۳۱۳۹
تمام انجمن های شهرستان را فعال خواهیم کرد/ فعالیت های فرهنگی و هنری باید گسترش پیدا کند
اعضای شورای اسلامی شهرستان قدس با حسین کشاورزیان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس در محل این اداره دیدار کردند.

 

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، در این دیدار که 4 تن از اعضای شورای اسلامی حضور داشتند، علیوند رییس شورای اسلامی شهر بر تعمیق فعالیت های فرهنگی هنری در شهرستان و جذب اعتبارات استانی در این حوزه تاکید کرد.

 

بنفشه رفیعی رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرستان نیز گفت: تا جایی که قانون اجازه بدهد به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن های فرهنگی شهرستان کمک می نماییم.

 

در ادامه این دیدار آذربرا نایب رییس شورای اسلامی افزود: با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تعامل خوبی داریم و تمام تلاش خود را می نماییم تا بتوانیم فعالیتهای فرهنگی و هنری خوبی در سطح شهرستان انجام دهیم.

 

در این جلسه همچنین چناقچی رییس شورای اسلامی شهرستان نیز حضور داشت و بر روند صحیح فعالیت ها و امور فرهنگی تاکید کرد.

 

حسین کشاورزیان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز گفت: آمادگی همکاری با تمام ادارات شهرستان را داریم تا با مشارکت بتوانیم به گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری کمک کنیم.

 

وی افزود: متولی امور فرهنگی و هنری به صورت تخصصی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد و تمام توان خود را بکار می اندازیم تا انجمن های را فعال نماییم.

 

 

نظر شما