در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی:

اولین همایش ملی یک روزه « رسانه، چهل سالگی انقلاب و خدمات دولت تدبیر و امید » برگزار می شود

۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۰۷:۵۳:۰۴
کد خبر: ۸۰۳۸۷۵
اولین همایش ملی یک روزه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با شعار افتخار به گذشته، امید به آینده با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اسلامشهر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران،  در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اولین نشست اصحاب رسانه استان تهران با موضوع تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با حضور صاحبنظران و اصحاب قلم و رسانه، به میزبانی فرمانداری اسلامشهر مورخ یکشنبه ٧ بهمن در شهرستان اسلامشهر برگزار خواهد شد.

در همین خصوص  مهرشاد کاظمی معاون فرهنگی و رسانه ای  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت: در این همایش یک روزه که با حضور سخنرانان و متخصصین حوزه رسانه برگزارمی شود ؛ موضوعاتی از قبیل: نقش  نشریات محلی در توسعه فرهنگی، فضای مجازی، بحث دسترسی آزاد به اطلاعات و نقش متقابل رسانه و انقلاب در راستای توسعه و تعالی یکدیگر مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

 وی افزود : این همایش به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با شعار افتخار به گذشته، امید به آینده با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسنی بندپی استاندار تهران، جاودانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و اهالی رسانه استان  تهران برگزار خواهد شد.

گفتنی است: این همایش در مجتمع تحقیقاتی عصر انقلاب به نشانی: بزرگراه آزادگان، مسیر شمال به جنوب، احمدآباد مستوفی، بعد از میدان پارسا، انتهای خیابان انقلاب در تاریخ ٧ بهمن ساعت ٩الی ١٢ برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز