به میزبانی کتابخانه محقق حلی؛

جشنواره منطقه ای قصه گویی در تهران برگزار می شود

۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۰۸:۳۳:۲۲
کد خبر: ۸۰۳۸۹۵
جشنواره منطقه ای قصه گویی در تهران برگزار می شود
جشنواره منطقه ای قصه گویی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به میزبانی استان تهران و با حضور کتابداران استان های قم، البرز، سمنان و تهران در کتابخانه محقق حلی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ جشنواره منطقه‌ای قصه گویی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با هدف ترویج قصه‌گویی به عنوان ابزاری تربیتی و فرهنگی در کتابخانه‌ها، شناسایی کتابداران قصه‌گو و ارزیابی میزان توانمندی و مهارت‌های آنان، سنجش مهارت‌ها و کارآمدی کتابداران در امر قصه‌گویی و همچنین توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی ۶ و ۷ بهمن ماه با حضور کتابداران استان های قم، سمنان، البرز و تهران، به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران در کتابخانه محقق حلی برگزار خواهد شد.

این جشنواره با حضور مسئولان، چهره های فرهنگی استان، فعالان حوزه کودک و نوجوان، کتابداران، دانش آموزان مدارس و دوستداران کتاب و کتابخوانی، برنامه های متنوعی همچون قصه گویی و نمایش اجرا می شود.

محمدرضا یوسفی، نویسنده و نظریه‌پرداز ادبیات کودکان و نوجوانان و محمدرضا سرشار، نویسنده، پژوهشگر، منتقد ادبی و گوینده برنامه رادیویی قصه ظهر جمعه از جمله میهمانان ویژه روز نخست جشنواره هستند.

در روز دوم این جشنواره نیز محمدحسن راستگو، پژوهشگر فقه و اصول و تعلیم و تربیت، کارشناس برنامه های تلویزیونی در حوزه کودک، حضور خواهد داشت.

گفتنی است، اختتامیه این جشنواره ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۷ بهمن ماه با معرفی نفرات برگزیده برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز