پاتک پلیس غرب استان تهران به اراذل و اوباش/ اجازه جولان به اراذل و اوباش را نخواهیم داد

۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۱:۵۳:۳۱
کد خبر: ۸۰۳۹۹۵
پاتک پلیس غرب استان تهران به اراذل و اوباش/ اجازه جولان به اراذل و اوباش را نخواهیم داد
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اجرای طرح خیبر 3 و دستگیری اراذل و اوباش استان، گفت: پلیس با هرگونه ناهنجاری و زشتی با اقتدار برخورد کرده و اجازه جولان به اراذل و اوباش را نخواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ سردار "محسن خانچرلی"  با بیان اینکه مطالبات مردمی و انتظار مسئولان در خصوص امنیت اجتماعی به صورت پررنگ تر از سوی پلیس استان پیگیری می شود، گفت:با اجرای طرح خیبر در غرب استان تهران، با هماهنگی صورت گرفته با مقام قضایی، شناسایی اراذل و اوباش سطح یک، دو و سه که با اقدامات مختلف برای مردم مزاحمت ایجاد می کردند، در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: با در دسترس بودن سوابق موجود و پیگیری های صورت گرفته، محل اختفای این افراد شناسایی و تیم های عملیاتی پلیس غرب استان تهران، در عملیات شب گذشته تعداد 16 اراذل و اوباش سطح یک، 104 نفر اراذل و اوباش سطح 2 و 180 نفر اراذل و اوباش سطح 3 را احضار و پس از اخد تعهد آزاد شدند.

سردار خانچرلی با اشاره به اینکه اجرای طرح خیبر در غرب استان تهران بطور مستمر و جدی قابل پیگیری است، گفت: در این راستا 15 نفر از اراذل و اوباش سطح های یک و 2 و 3 دستگیر و پس از انجام مراحل قانونی روانه زندان شدند.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: اراذل و اوباش سطح 3 توسط کلانتری ها و پلیس امنیت این فرماندهی تحت کنترل هستند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران، توجه به خواسته ها و مطالبات مردم و پیگیری جدی آن ها را مورد تاکید قرارداد و گفت: شأن پلیس، خدمتگزاری مردم است، پس باید به دقت به مشکلات آنان رسیدگی شود.

سردار خانچرلی با بیان اینکه اجرای موفق طرح های پاکسازی مستلزم همکاری صمیمانه مردم و پلیس است، گفت: پلیس با هرگونه ناهنجاری و زشتی با اقتدار برخورد کرده و اجازه جولان به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان با ارزیابی مثبت از بازخورد طرح های خیبر تاکید کرد: ایجاد جو روانی امنیت و آرامش در جامعه در گرو تلاش مضاعف دستگاه قضایی و انتظامی است که در این میان ناجا همواره پیشگام تامین امنیت در سطح جامعه است و با هنجارشکنان در همه زمینه ها برخورد قانونی دارد که نتیجه آن را در افزایش سطح رضایت شهروندان می توان دید.

 

نظر شما