بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر :

سالن شهید ثامنی پارک ۱۵ خرداد شهرستان ورامین افتتاح می گردد

۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۳:۵۲:۲۰
کد خبر: ۸۰۴۸۱۱
سالن شهید ثامنی پارک ۱۵ خرداد شهرستان ورامین افتتاح می گردد
جمعی از پیشکسوتان ورزش ورامین با حضور در اداره ورزش و جوانان با حسین کاغذلو فرماندار ورامین دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران؛ ابراهیم شیرکوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین ضمن تقدیر از حضور پیشکسوتان ورزش ورامین عنوان داشت : پیشکسوتان ورزش سرمایه های گرانقدری هستند که باید همیشه به این عزیزان توجه شود و از نظرات بسیار گران بهاء این عزیزان نهایت استفاده صورت پذیرد .

دکتر شیرکوند رییس اداره ورزش و جوانان ورامین در ابتدای جلسه عنوان داشت: خوشبختانه با حمایت فرماندار و نقش آفرینی وی گامهای موثری در ارتباط با ورزش و جوانان برداشته شده است.

وی ادامه داد : اتفاقات خوب ورزشی طی 2سال گذشته رخ داده که این امر کمک شایان توجهی به پیشبرد اهداف داشته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین اظهار داشت : پیشکسوتان نقش ارزنده ای در راه پرفروغ ورزش دارند که امیدواریم بتوانیم از وجود پربارشان به بهترین شکل ممکن بهره ببریم و دغدغه اصلی این روزها بخش ورزشی کارخانه قند میباشد که چندسالی است به ورطه تعطیلی کشیده شده و این مهم از جمله مطالبه اصلی برای رفع مشکل در نظر گرفته شده است.

شیرکوند بیان داشت : با مشکلی بنام کمبود سرانه ورزشی مواجه هستیم که امید به آینده و حمایت مسولان تنها راه حل خروج از بحران می باشد.

 ابراهیم شیرکوند گفت : ساماندهی پرسنل و هیاتهای ورزشی گام بلندی برای خدمت رسانی به ورزش بوده که در 2 سال گذشته به آن پرداخته ایم و در کنار آن تسویه بخشی از انشعابات اماکن ورزشی آسودگی را به ارمغان آورده است.

 شیرکوند گفت : از جمله حسن های موجود ، و با کمترین بدهی و بار مالی برای سیستم در طول 2سال گذشته می باشد.

وی در انتها اظهار داشت : بمناسبت گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران اداره ورزش و جوانان ٤٠ برنامه  در بخش آقایان و ٤٠ برنامه در بخش بانوان  تدارک دیده است تا دهه مبارک فجر  امسال را  بسیار با شکوه برگزار کند.

در این گفتگوی صمیمانه کاغذلو فرماندار ورامین با استقبال از حضور تک تک پیشکسوتان ورزش گفت: دغدغه های شما پیشــکسوتان سرمایه ای عظیم برای تحول و تحرک در ورزش است .

وی افزود: علیرغم وجود همه ی مشکلات و اعتبارات کم، با وحدت، همدلی، همفکری و حضور موثر همه پیشکسوتان رشته های مختلف ورزشی می توان به احیای ورزش این شهرستان کمک کرد.

فرماندار ورامین با اشاره به اینکه وجود اختلاف نظر در برنامه ها و سلیقه ها امری طبیعی است گفت: قرار نیست همه یک جور فکر کنند بلکه باید همه برای یک هدف مشترک یعنی توسعه ورزش شهرستان تلاش کنیم.

کاغذلو استفاده از جوانان در همه عرصه های برنامه ریزی و تصمیم گیری ورزشی را ضروری دانست و گفت: ورزش شهرستان برای احیا و اعتلای خود نیازمند استفاده از تجربیات پیشکسوتان ورزشی نیز هست. وی اظهار امیدواری کرد مدیریت ورزشی شهرستان از همه توانمندی های موجود در جهت رشد و بالندگی ورزش این شهرستان بهره برده است و امیدواریم با تلاش های فراوان آقای شیرکوند شاهد بهبود زیرساخت های ورزشی شهرستان باشیم .

حسین کاغذلو در ادامه از افتتاح سالن شهید مدافع حرم مهدی ثامنی راد واقع در پارک 15 خرداد در دهه مبارک فجر خبر داد.

وی همچنین عنوان داشت : همیاری جهت ورود بخش خصوصی برای کمک به ورزش از جمله اهداف باید باشد تا بتوانیم گامهای موثری برای رونق برداریم و بحث مجموعه ورزشی کارخانه قند که مورد تاکید آقای شیرکوند رییس اداره ورزش و جوانان و تمامی پیشکسوتات است را پیگیری خواهم کرد تا چاره ای برای حل این خواسته پیدا نماییم.

وی در پایان گفت :ساخت دهکده المپیک با اختصاص یکصد هکتار زمین با بهره مندی از پیگیری مدیریت ورزش منطقه موجبات رتق و فتق ورزش را به دنبال داشته باشد که امید میرود اداره ورزش با تخصیص بودجه ، اهتمام ویژه برای این مهم در نظر گیرد.

در این نشست صمیمی هر یک از پیشکسوتان ورزش مسائل و موضوعات مختلفی را در خصوص مشکلات مبتلابه ورزش شهرستان مطرح کردند و خواستار همراهی ، هدایت وحمایت بیشتر فرماندار از ورزش شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز