شهردار کهریزک:

شمارش معکوس برای افتتاح پروژه های دهه مبارک فجرشهرداری کهریزک آغاز شد

۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۳:۳۹:۵۴
کد خبر: ۸۰۵۳۰۰
شمارش معکوس برای افتتاح پروژه های دهه مبارک فجرشهرداری کهریزک آغاز شد
در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۰ پروژه عمرانی شهرداری کهریزک آماده بهره برداری و کلنگ زنی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛  نعمت زاده با اعلام این خبر گفت: از اولین روزهایی که مدیریت شهر کهریزک را عهده دار شدم، تقویم روزشماری از مدت زمان اجرا و زمان افتتاح پروژه ها تهیه و ترسیم شد و بر اساس این چشم انداز طرح های عمرانی شهر بر اساس دو اصل مهم نیازسنجی از میزان ضرورت اجرا و اتمام به موقع پروژه در دستور کار واحدهای مربوطه قرار گرفت.

وی افزود: باتوجه به اهمیت سالروز گرامیداشت هفته دولت و دهه مبارک فجر، پیشرفت فیزیکی پروژه ها به گونه ای پیش بینی و برنامه ریزی شده است که هرسال شاهد حداقل 2 پروژه عمرانی بزرگ و کاربردی در هفته دولت و درپایان نیمه اول سال و 2 پروژه در بهمن ماه باشیم که خوشبختانه باتوجه به برنامه ریزی های مناسب امسال به جای 2 پروژه شاهد رونمایی، بهره برداری و کلنگ زنی ۱۰پروژه در ایام دهه مبارک فجر در حوزه بحران، سلامت، فضای سبز، امور رفاهی و خدماتی هستیم.

شهردار کهریزک با اشاره به پروژه های آماده افتتاح گفت: بهره برداری از طرح ساماندهی آبهای سطحی خیابان انبار مخابرات که به طول 2500 متر اجرا شده و مهمترین معضل آبگرفتگی محلات جنوبی شهر را رفع کرده است یکی از پروژه های عمرانی و خدماتی شاخص شهرداری کهریزک محسوب می شود.

وی تکمیل و افتتاح 2 بوستان محله سمیعی(بوستان پونه و بوستان مادر)  با مساحتی بالغ بر 1500 متر مربع و بوستان 3500 متر مربعی "کاملیا"  در مجاور شهرک تعاونی مسکن مهر را 3 پروژه شاخص حوزه فضای سبز معرفی کرد که ساخت این بوستان ها در بازه زمانی کمتر از 3 ماه آغاز و اجرا شده است.

 نعمت زاده در ادامه از ساخت و تکمیل سوله چند منظوره بحران خبرداد و گفت: این پروژه با رعایت تمامی اصول ایمنی و با ساختار اسکان اضطراری در زمان وقوع بحران در فضایی 546 متر مربعی ساخته و تجهیز شده است و جانمایی ساختمان اورژانس شماره 2 در نزدیکی سوله بحران با مساحتی بالغ بر 185 متر مربع و در 2 طبقه  سبب شده تا این دو مجموعه با همپوشانی یکدیگر در مواقع بحرانی ، نقطه امن شهر را رقم بزنند که هم اکنون هردو پروژه آماده بهره برداری است.

وی تکمیل و تجهیز ساختمان اسکان شهردار و را نیز به عنوان آخرین پروژه آماده بهره برداری شهرداری کهریزک  معرفی کرد و اظهار داشت: تمامی پروژه های عمرانی عنوان شده در ایام دهه مبارک فجر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری می رسد.

شهردار کهریزک در ادامه اظهار داشت: در کنار افتتاحیه و بهره برداری از ۹ پروژه عمرانی، شاهد کلنگ زنی یک پروژه عمرانی جدید خواهیم بود که شامل ایستگاه سوم آتش نشانی کهریزک می شود.

وی در تکمیل این خبر گفت: باتوجه به پیگیری های انجام شده درخصوص افزایش و توسعه ایستگاه های آتش نشانی شهر، مجوز ساخت سومین ایستگاه آتش نشانی از سوی استانداری تهران صادر شده است که باتوجه به جانمایی زمین‌مناسب در بخش جنوبی شهر، در ایام دهه مبارک‌فجر کلنگ ساخت این مرکز خدماتی بر زمین زده خواهد شد.

نعمت زاده در پایان خاطرنشان کرد:  با نگاهی اجمالی به سیر تحول شهر کهریزک به راحتی درمی یابیم که این شهر همواره با رشد تصاعدی همراه بوده است که مجموعه این تغییر و تحول ها سبب شده امروز، نام شهرکهریزک به عنوان یک شهر برخوردار از سرانه های استاندارد، شهری سرمایه پذیر و مهاجرت پذیر با ساختارهای مدرن شهرسازی وشهری که در تبدیل معضلاتش به فرصت ها موفق بوده در فهرست شهرهای شاخص استان تهران قرار بگیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز