رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران:

بانک های استان همکاری خوبی با صنایع ندارند

۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۹:۳۴:۴۵
کد خبر: ۸۰۵۴۰۹
بانک های استان همکاری خوبی با صنایع ندارند
صادقی، با بیان اینکه بانک های استان تهران همکاری خوبی با ما نداشته اند گفت: بانک های استان واحدهایی که بالای ۱۰۰ نیرو دارند را نمی پذیرند این در حالی است که بیشتر واحدهای صنعتی ما بیشتر از ۱۰۰ نیرو دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، یدالله صادقی  در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که به ریاست استاندار تهران برگزار شد گفت: طرح های تولید نیمه تمام با پیشرفت بالای ٦٠ درصد و واحدهای نیازمند سرمایه در گردش، بازسازی و نوسازی با اولویت به بانک ها معرفی شده اند.

وی با بیان اینکه ۶۶۴ پرونده در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی شده است افزود: حدود ۵۰ درصد مشکلات مربوط به امور مالی، ۲۰ درصد تامین اجتماعی و امور مالیاتی و ۳۰ درصد مشکلات دیگری بوده است.

صادقی ادامه داد: از سال ٩٦ تاکنون ٢٩٦ طرح با اعتبار٤٢٠ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان از طریق معرفی کارگروه رفع موانع تولید و همچنین ۲ هزار و ۳۷۰ میلیارد تومان به یک هزار و ۲۶۸ طرح به صورت مستقیم از سوی بانک ها پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بانک های استان تهران همکاری خوبی با ما نداشته اند گفت: بانک های استان واحدهایی که بالای ۱۰۰ نیرو دارند را نمی پذیرند این در حالی است که بیشتر واحدهای صنعتی ما بیشتر از ۱۰۰ نیرو دارند.

صادقی ادامه داد: باید همگی با هم همفکری داشته باشیم تا بهره وری در تولید افزایش یابد افرادی که می خواهند وارد کسب و کار شوند در بخش های مختلف با مشکل روبرو می شوند که به همین خاطر انگیزه خود را از دست می دهند و کنار می روند.

وی با بیان اینکه این کارگروه برای رونق تولید سیاست انبساطی دارد اما بانک ها سیاست انقباضی دارند افزود: باید به کارخانه ها پول داده شود تا بتوانند نوسازی و بازسازی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز