نماینده ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت در کمیته خودرو در بازدید از دو شرکت بزرگ خودروساز؛

نحوه پاسخگویی به مشتریان باید ارتقا یابد

۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۴:۰۱:۰۷
کد خبر: ۸۰۵۶۲۲
نحوه پاسخگویی به مشتریان باید ارتقا یابد
نماینده ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت در کمیته خودرو در بازدید از ستاد پاسخگویی به مشتریان سایپا و ایران خودرو تاکید کرد : نحوه پاسخگویی به مشتریان باید ارتقا یابد و تکریم هرچه بیشتر آنان در دستور کار خودرو سازان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، صادق نجفی در حاشیه بازدید از ستاد رسیدگی به اعتراض مشتریان ایران خودرو و سایپا با اشاره به تلاش خودروسازان برای جلب رضایت مشتریان گفت: مشکلاتی در تحویل خودروها پیش آمده است که باید مشکلات را برطرف کنیم و با متانت و صبوری پاسخگوی مشتریان معترض باشیم که در بازدید از ستاد های پاسخگویی انگیزه همین برخورد مناسب را مشاهده کردم.

او با اشاره به دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت در حل هر چه سریع تر مشکل تحویل خودروها، درباره حل مشکل تامین مالی خودروسازان و قطعه سازان افزود: قطعا شخص وزیر و معاونین مربوطه در وزارت صنعت با کمک رئیس کل بانک مرکزی و همکاری که با مدیران عامل سایپا و ایران خودرو خواهند داشت، مشکل تامین نقدینگی را حل می کنند که در این رابطه با برخی بانک ها توافق هایی صورت گرفته است.

لازم به ذکر است نماینده ویژه وزیر صنعت،معدن و تجارت در کمیته خودرو ضمن حضور در ستادهای پاسخگویی به مشتریان که از روز شنبه آغاز به کار کرده، درجریان مشکلات مشتریان قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کرد.

 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز