با حضور مدیر کل:

سرپرست کمیته امداد منطقه ۱۲ تهران معرفی شد

۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۱۵:۲۲:۰۷
کد خبر: ۸۰۶۱۷۱
سرپرست کمیته امداد منطقه ۱۲ تهران معرفی شد
طی مراسمی و‌با حضور مدیر کل، قائم مقام امور کلان شهر تهران، مدیر نظارت و بازرسی و رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد استان تهران «طاهر جعفری» به عنوان سرپرست کمیته امداد منطقه ۱۲ تهران معرفی و از زحمات هفت ساله «محمدرضا موسوی» رییس پیشین آن تقدیر شد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، مدیر کل کمیته امداد استان تهران در این مراسم طی سخنانی به ظرفیت های منطقه ۱۲ اشاره کرد و گفت: علی رغم برخی مشکلات‌ که در این منطقه وجود دارد از ظرفیت ها و پتانسیل بزرگی نیز برخوردار است.

 

حمیدرضا شیران ادامه داد: باید از ظرفیت های مختلف این منطقه از جمله بازار و اصناف برای خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان استفاده کنیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به نیروهای افتخاری اشاره کرد و افزود: نیروهای افتخاری می توانند به عنوان یک بال، کمیته امداد را در کمک رسانی به نیازمندان یاری دهند.

 

مدیر کل کمیته امداد استان تهران بیان کرد: کارهای مشارکتی باید با ظرافت خاص انجام شود و از ظرفیت بزرگ مردم برای کمک به نیازمندان و‌فقرا استفاده کنیم.

 

شیران با بیان اینکه کمیته امداد باید از اداری بودن فاصله بگیرد، تاکید کرد: استفاده از ظرفیت خیران و کنارکنان کمیته امداد برای ایجاد خلاقیت در کمک به نیازمندان و‌محرومان لازم و‌ضروری است.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز