فرماندار شهرستان قدس در جمع خبرنگاران غرب تهران:

تشکیل شورای خبری در شهرستان قدس ضروری است

۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۱۵:۴۴:۴۸
کد خبر: ۸۰۶۱۸۴
تشکیل  شورای خبری در شهرستان قدس ضروری است
نشست اصحاب رسانه با فرماندار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، نشست مشترک اصحاب رسانه فعال شهرستان قدس با ناصر بخت فرماندار، کشاورزیان رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان و معاونین فرماندار صبح امروز در محل فرمانداری برگزار شد.

 

برپایه این گزارش دکتر کشاورزیان ضمن تشریح مشکلات خانواده بزرگ مطبوعات و خبرنگاران اظهار داشت، در شهرستان قدس ۹ دفتر روزنامه و ماهنامه دارای دفتر ۵ خبرگزاری تسنیم_ برنا _ فارس-پانا-آریا،  ۱۷روزنامه و یک پایگاه خبری که همگی دارای مجوز فعالیت خبری هستند ولی دفتر ندارند مشغول فعالیت هستند.

 

وی افزود، تمام سعی ما بر آن است که رسانه هایی که دفاتر ندارند بتوانند در   طرح های پیشنهادی که تنظیم خواهد شد رسالت خبری خود را  به نحو احسن انجام برسانند.

 

در ادامه ناصربخت، ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن چهل سالگی انقلاب نقش  اصحاب رسانه در انقلاب اسلامی ایران و رسالت کنونی آن ها گفت، همواره خبرنگاران رسالت ویژه‌ای برعهده دارند و تبیین آرمانها و ارزشهای اسلامی توسط اصحاب رسانه و اهل قلم امری لازم و ضروری بوده و تمامی رسانه‌ها باید در رشد و شکوفایی انقلاب اسلامی تلاش کنند

وی در خصوص میزبانی این نشست با خبرنگاران اظهار داشت، با توجه به مشکلاتی که گفته شد باید راهکار مناسبی برای رسانه هایی که در شهرستان دفاتر روزنامه و خبرنگارانی که رسالت خبری انجام میدهند ولی به دلایل مختلف از جمله مسایل اقتصادی دفاتر ندارند ارائه داده شود.

فرماندار شهرستان قدس تشکیل مجمع مشورتی رسانه یایک شورای ۵ نفره متشکل از نمایندگان  ( خبرگزاری یک نفر- روزنامه ها،هفته نامه،دوهفته نامه و ماهنامه دارای دفتر یک نفر- روزنامه، هفته نامه، دو هفته نامه و ماهنامه بدون دفتر یک نفر، نشریه محلی یک نفر   و پایگاه خبری غرب استان تهران یک نفر ) را ضروری دانست، تا هر دوماه در جلسه با فرماندار مشکلات این قشر از جامعه نیز برطرف شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: روسای ادارات موظف هستند متناسب با جایگاه حرفه ای خبرنگاران همکاری لازم  را در جهت اطلاع رسانی داشته باشند و در این بین، مجموعه فرمانداری با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دستورالعمل حمایتی را به ادارات مربوطه ابلاغ خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز