فرماندار ویژه شهرستان ری:

توسعه شهری و روستایی در چهار دهه انقلاب ستودنی است

۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۲۱:۱۴:۳۴
کد خبر: ۸۰۷۰۳۶
توسعه شهری و روستایی در چهار دهه انقلاب ستودنی است
هدایت اله جمالی پور توسعه شهری و روستایی را در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بسیار ستودنی خواند گفت: انقلاب اسلامی در این سالها شاهد تحریم ها و ناملایمات هایی از سوی دشمنان خارجی و داخلی بوده است اما به برکت وجود مقام معظم رهبری ایران در آستانه برگزاری جشن چهل سالگی خود است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ هدایت اله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری در جمع اصحاب رسانه ضمن تبریک به مناسبت ایام دهه فجر و تسلیت به مناسبت سوگواری حضرت فاطمه الزهرا(س) گفت: تقویت وحدت و همبستگی باعث پیشرفت و توسعه هر کشوری است و امیدواریم که این اتحاد روز به روز افزون تر بشود.

وی با اشاره به اینکه در این چهل سال شعار نه غربی و نه شرقی سرلوحه مردم و دولتمردان و انقلاب بوده است گفت: انقلاب اسلامی در این چهل سال تنها به داشته های خود که مردم هستند تکیه کرد و به پیشرفت دست یافته است و توسعه عمران شهری و روستایی کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با دوران طاغوت به هیچ عنوان قابل قیاس نیست و خدمات دولت ها در ادوار مختلف با وجود همه سختی ها و تحریم ها بسیار قابل توجه بوده است.

‌جمالی پور با اشاره به دستاوردهای چهل ساله انقلاب در عرصه علمی و فناوری، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در عرصه های مختلف علمی پیشرفت های قابل توجهی داشته و امروز جمهوری اسلامی ایران در زمره کشورهای برتر علمی جهان محسوب می شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری دستاوردهای انقلاب اسلامی را امید بخش برای مردم ایران دانست و ابراز داشت: با توجه به جنگ اقتصادی دشمن ما امسال شاهد اتفاقات خوبی در عرصه های مختلف عمرانی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و در شهرری هستیم.

وی ادامه داد: با همه سختی ها، تخصیص اعتبارات روستایی و عمرانی زمینه رشد و آبادانی را در شهرری فراهم آورد که می توان به بهره برداری درمانگاه حسن آباد، کنگ زنی بیمارستان هفت تیر، کلنگ زنی مجتمع انبارهای چنبورک و بهره برداری و یا کلنگ زنی ده ها طرح دیگر به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی نام برد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز