اولین نمایشگاه نهال استان تهران ۱۶ بهمن ماه افتتاح می شود

۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۳:۱۱:۵۶
کد خبر: ۸۰۸۱۱۲
اولین نمایشگاه نهال استان تهران ۱۶ بهمن ماه افتتاح می شود
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از برپایی اولین نمایشگاه نهال استان تهران از ۱۶ بهمن ماه به مدت سه روز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ عباسعلی عامری با اعلام این خبر گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اولین نمایشگاه تخصصی نهال با حضور نهالستان های دارای مجوز استان در محل پارک قائم محله یافت آباد شهرتهران آغاز به کار خواهد کرد.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این نمایشگاه که با همکاری شهرداری منطقه ۱۸ و موسسه تحقیقات ثبت و گواهی بذر و نهال از ۱۶ تا ۱۸ بهمن ماه برگزار خواهد شد، استفاده از نهال های سالم و استاندارد عاری از بیماری و ویروس است.

به گفته معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، در این نمایشگاه علاوه بر نمایش و معرفی انواع ارقام نهال و ویژگی های نهال استاندارد و نهالستان های دارای مجوز، عرضه محدود نهال نیز صورت می گیرد.

همچنین کارگاه‌های تخصصی پرورش گل و گیاهان زینتی در طول زمان برگزاری این نمایشگاه توسط انجمن‌های علمی دانشجویی برگزار خواهند شد.

عامری تصریح کرد: نهالستان های استاندارد، هسته های اولیه در توسعه باغات به شمار می آیند به همین منظور به دنبال قانونمند کردن نهالستان ها و ایجاد نهالستان های استاندارد هستیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز