با همکاری جامعه مهندسان شهرساز ایران و شهرداری منطقه برگزار می‌کنند:

بزرگداشت منوچهر مزینی در هم‌اندیشی "پیوند رشته شهرسازی و مدیریت شهری"

۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۱:۰۸:۳۰
کد خبر: ۸۰۸۴۸۶
بزرگداشت منوچهر مزینی در هم‌اندیشی پیوند رشته شهرسازی و مدیریت شهری
بزرگداشت منوچهر مزینی، معمار، پژوهشگر و شهرسازی به همراه هم‌اندیشی با موضوع "پیوند رشته شهرسازی و مدیریت شهری" برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، شهرداری منطقه ۲۲ تهران با همکاری جامعه مهندسان شهرساز ایران، مراسم بزرگداشت دکتر منوچهر مزینی را همراه با یک نشست هم اندیشی برگزار می‌کند.

همچنین این هم اندیشی با موضوع "پیوند رشته شهرسازی و مدیریت شهری" و با تأکید بر ارائه نظرات و ایده‌ها برگزار می‌شود.

گفتنی است دکتر منوچهر مزینی از پژوهشگران ایرانی معماری و شهرسازی است. مزینی در سال 1313 در ساری متولد شد و تحصیلات خود را در رشته مهندسی معماری به پایان رساند. وی سپس مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته برنامه‌ریزی شهری از موسسه فنی ایلینوی دریافت کرد. موضوع پروژه کارشناسی ارشد او با عنوان پیشنهادی برای تقسیم اراضی روستایی در آذربایجان تحت هدایت لودویگ هیلبرزایمر تکمیل شد.

او سپس دکترای شهرسازی خود را از دانشگاه فنی مونیخ دریافت کرد. منوچهر مزینی در طی حرفه آکادمیک خود به تدریس در دانشگاه ملی ایران (شهید بهشتی)، دانشگاه تهران، دانشگاه بوستن، دانشگاه ملک عبدالعزیز جده، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه سهند تبریز پرداخت. مزینی در سال 1381 درگذشت.

از وی مقالات و کتب متعددی به صورت تألیف و ترجمه در زمینه معماری و شهرسازی بر جا مانده است از جمله: از زمان و معماری، مقالاتی در باب شهر و شهرسازی، واسازی، و فضا زمان معماری. از مهم‌ترین آثار ترجمه او می‌توان به کتاب فضا، زمان و معماری نوشته زیگفرید گیدیون اشاره کرد.

 حضور برای عموم آزاد و رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این نشست سه شنبه ۱۶ بهمن از  ساعت ۱۶ الی ۱۹ به تهران، منطقه ۲۲، بوستان جنگلی چیتگر، بلوار گلستان، میدان بهار، سالن اجتماعات مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز