بندپی ، در آیین بهره برداری از طرح های شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ:

توسعه صنعت برق نیازمند نقشه راه و نیروی انسانی متخصص است /کاهش مصرف در بخش انرژی نیازمند اقدامات تبلیغی و فرهنگی است

۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۳:۴۵:۵۹
کد خبر: ۸۰۹۰۹۸
توسعه صنعت برق نیازمند نقشه راه و نیروی انسانی متخصص است /کاهش مصرف در بخش انرژی نیازمند اقدامات تبلیغی و فرهنگی است
محسنی بندپی گفت: استانداری تهران این آمادگی را دارد تا در راستای اهم اقدامات لازم برای رفع دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم در برهه‌های مختلف در حوزه برق رسانی هم‌افزایی لازم را داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ آئین رونمایی و افتتاح پروژه‌های شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به مناسبت فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر با اعتباری بالغ بر ۱۱۵ میلیارد تومان با حضور محسنی بندپی، استاندار تهران، حائری معاون امور برق و انرژی وزارت نیرو، فرهادی، فرماندار ویژه پایتخت و سایر مسئولین حوزه انرژی استان برگزار شد.

در این مراسم، مراکز پست مشترک سینا واقع در منطقه عملیاتی برق سعادت‌آباد، مرکز فهام(پایش فراسامانه هوشمند اندازه‌گیری و مدیریت انرژی) با رصد نمادین میزان مصرف برق ساختمان مرکزی استانداری تهران و مرکز پاسخگویی مشتریان با دستور محسنی بندپی، استاندار تهران از طریق ویدئو کفنرانس مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران در این مراسم ضمن گرامی‌داشت ایام دهه فجر پیروزی انقلاب، اظهار داشت: به رغم توطئه‌هایی که دشمن در قالب تحریم، جنگ تحمیلی، فشار اقتصادی و عملیات روانی علیه ملت شریف ایران در ۴۰ سال گذشته به کار بسته امروز در حوزه های مختلف شاهد دستاوردهای چشمگیر و قابل اتکا هستیم.

وی افزود: به طور مشخص اگر نگاهی به حوزه برق و انرژی و میزان ارائه خدمات عمومی به مردم در سال های قبل و پس از انقلاب اسلامی داشته باشیم مشاهده می کنیم این پیشرفت ها تا چه میزان توانسته در راستای ارتقای توسعه و رفع محرومیت‌ها کنشگر و موثر باشد.

مقام عالی دولت در استان تهران خاطرنشان کرد: ما در زمینه عدالت و رفاه اجتماعی درمان و سلامت و بسیاری از حوزه‌ها دستاوردهای خوبی داشتیم که بر اساس آن آمارهای بین المللی و معتبر جهانی بسیار چشمگیر و شایسته بوده است.

محسنی بندپی گفت: کشور ما یکی از کشورهای پرمصرف در منطقه بوده و همه ما باید با مدیریت مصارف و تدبیر در نوع استفاده از خدمات حوزه انرژی صرفه جویی را در دستور کار قرار دهیم. به عنوان نمونه اگر حدود یک درصد از مشترکین برق تهران بزرگ بالغ بر ۴۰ درصد مصرف شبکه را داشته باشد این مسئله نیازمند مدیریت و پایش در مصرف خواهد بود.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: استانداری تهران این آمادگی را دارد تا در راستای اهم اقدامات لازم برای رفع دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم در برهه‌های مختلف در حوزه برق رسانی هم‌افزایی لازم را داشته باشد.

مقام عالی دولت در استان تهران همچنین یادآور شد: استان تهران سالانه بالغ بر ۲۵۰ هزار نفر افزایش جمعیت را تجربه کرده و ۱۷ درصد جمعیت کشور را در خود جای داده است بر همین اساس باید اقدامات خود در حوزه انرژی را به سوی اقدامات پیشگیرانه سوق دهیم تا بتوانیم از تبعات احتمالی این مهاجرت و افزایش جمعیت به شکل شایسته ای جلوگیری کنیم.

محسنی بندپی در پایان  تاکید داشت: شبکه انتقال فشار قوی برق تهران بزرگ  قدری فرسوده و قدیمی شده و باید به جهت آینده نگری و در نظر گرفتن احتمالات بحران ها یا حوادث طبیعی اقدامات لازم را برای نوسازی این شبکه  انجام دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز