دعوت نماینده شهرستان ملارد، شهریار و قدس برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۲۱:۵۱:۳۶
کد خبر: ۸۱۰۱۶۷
دعوت نماینده شهرستان ملارد، شهریار و قدس برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن
محمد محمودی شاه نشین نماینده مردم شهرستانهای ملارد ، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی از مردم برای حضور پر شور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ نماینده مردم شهرستانهای ملارد ، شهریار وقدس در مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی از مردم ایران اسلامی بویژه مردم همیشه در صحنه ی حوزه انتخابیه دعوت کرد تا با حضور پرشکوه مانند همیشه ، مشت همدلی و اتحاد خویش را در دهان بدخواهان میهن عزیزمان بکوبند.

متن پیام بشرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم»

اکنون که این مرز و بوم در چهل سالگی انقلاب که دوران بلوغ و عقلانیت و کمال خویش را طی می کند و چهل بهار از ایستادگی شگرف ملّت ایران و پیروزی حق می گذرد و نهال نوپای انقلاب اسلامی امروز در سایه منویات داهیانه ی رهبری معظم انقلاب -مدظله العالی- به درختی تنومند بدل گشته است ، بر ماست که همچنان نگاهبان این شجره طیبه که ثمره خون هزاران شهید است ، باشیم ، به حول قوه الهی، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از همیشه گرم تر و پرشورتر خواهد بود و همه خواهند آمد.

با جان و دل پذیرا باشیم و دوشادوش یکدیگر در روز بیست و دوم بهمن ماه با حضور خویش نسیم وحدت و همبستگی را در کوچه ها و خیابان های شهرها و روستاهایمان به حرکت در آوریم.

اینجانب به نمایندگی از  مردم شهیدپرور و حماسه آفرین شهرستانهای ملارد ، شهریار و قدس با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی، از فرهیختگان، جوانان، بانوان، ورزشکاران، مسئولین و عموم ملت فهیم ایران اسلامی دعوت می نمایم که در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و این حرکت عظیم مردمی و وحدت بخش همه باهم پیشقدم باشیم تا بار دیگر با مشت های گره کرده فریاد استقلال، آزادی و عظمت ایران اسلامی را به گوش جهانیان برسانیم.

توفیق و سربلندی ملّت شریف ایران را از خداوند منان خواستارم.

محمد محمودی شاه نشین

نماینده مردم شهرستانهای ملارد ، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز