شهردار قرچک:

کارکنان شهرداری قرچک در راهپیمایی۲۲بهمن حضور پررنگی خواهند داشت

۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۱:۲۶:۲۹
کد خبر: ۸۱۰۷۵۰
کارکنان شهرداری قرچک در راهپیمایی۲۲بهمن حضور پررنگی خواهند داشت
شهردار قرچک گفت: کارکنان و جامعه کارگران شهرداری قرچک با حضور گسترده و پررنگ خود در راهپیمایی 22 بهمن، به تعهد خود نسبت به انقلاب عمل می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران ؛ محسن خرمی شریف در این خصوص اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در چهل‌سالگی انقلاب تلاش می‌کنند که مردم در راهپیمایی 22 بهمن حضور کمرنگی داشته باشند تا نظام را تخریب کنند، به همین خاطر کارکنان و جامعه کارگران شهرداری قرچک با در دست داشتن شعارنوشته‌های مختلف و به‌صورت منظم و منسجم حضور چشمگیری داشته باشد.

وی افزود: همگام باسیل خروشان مردم ولایت مدار ایران اسلامی و شهرستان قرچک، مدیران مناطق، مسئولان واحدها، کارکنان و جامعه کارگران شهرداری قرچک در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن شرکت و با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گران‌قدر انقلاب تجدید میثاق می‌کنند.

شهردار قرچک خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم و مسؤولین در راهپیمایی 22 بهمن نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان خواهد داد و این همبستگی مردم و مسؤولین مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان نظام خواهد بود.

خرمی شریف بابیان اینکه تحریم‌های دشمنان منجر به ایجاد مشکلاتی برای کشور و مردم شده است، بیان داشت: در چهل‌سالگی انقلاب اسلامی، راهپیمایی 22 بهمن 97 تجلی ماندگار اتحاد و انسجام ملی خواهد بود و این اتحاد و انسجام دهان یاوه‌گویان را خواهد بست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه جناح‌ها، سلایق سیاسی، پیر و جوان  و بخصوص کارکنان مدیریت شهری قرچک یکپارچه و هم‌صدا برای اعلام اتحاد و انسجام ملی و حمایت از آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی ایران در راهپیمایی 22 بهمن حضور گسترده و پرشور خواهند داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز