در چهلمین سالگرد تولد انقلاب اسلامی ایران؛ همه می آئیم

حضور پرشور جامعه بزرگ ورزش و جوانان پایتخت، فردا در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن

۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۵:۲۶:۲۱
کد خبر: ۸۱۰۹۰۴
حضور پرشور جامعه بزرگ ورزش و جوانان پایتخت، فردا در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن
یوم‌الله 22 بهمن و طلوع نور و فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران، یادمان حماسه پیروزی واوج تبلور و به بار نشستن مقاومت و پایمردی های ملت آزادیخواه ایران علیه ظلم و ستم و خفقان رژیم پهلوی و روز ادای احترام به مقام شهدای سرافراز و همه ایثارگرانی است که در پیروزی انقلاب و حفظ دستاوردهای آن، مشارکت داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛  چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گواه این واقعیت شیرین می باشد که تاریخ انقلاب، به رغم تلاش های مستمر عوامل و ایادی استکبار جهانی، موفقیت های بی شمار راهبردی در عرصه های مختلف را شاهد هستیم که در این راستا نقش جامعه ورزش وجوانان در پیشبرد برنامه های تحول و توسعه و کسب دستاوردهای درخشان برای کشور، بی بدیل و غیرقابل انکار بوده است. نظام جمهوری اسلامی و ملت عظیم الشأن با سربلندی روند تکاملی و حرکت به سمت آرمان‌های بلند و تمدن ساز خود را پویاتر و پر فروغ تر از هر مقطع تاریخی تداوم بخشیده اند و چهلمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی را نیز باشکوهتر و پرشورتر برگزار خواهند کرد.

چهلمین سالگرد تولد انقلاب اسلامی ایران را روز دوشنبه درحالی جشن می گیریم که ایران اسلامی پیروزمند و سرافراز با چشم اندازی روشن، در مسیر پیشرفت و اقتدار ملی قرار دارد. خانواده بزرگ ورزش و جوانان استان تهران نیز با حضور پرشور در راهپیمایی حماسی 22 بهمن، ضمن گرامیداشت یاد شهیدان و پاسداشت آرمان های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی، روزی تماشایی را به ثبت خواهد رساند.
 
جامعه ورزش و جوانان پایتخت متشکل از مدیرکل، معاونان، مدیران ستادی، روسای حوزه ها و هیئت های ورزشی استان تهران، قهرمانان، ورزشکاران و پیشکسوتان پایتخت، همگام با وزارت ورزش و جوانان و همراه با دکتر سلطانی فر، معاونان و مدیران کل، حضور غرورآفرین دیگری را در پیش نگاه جهانیان به منصه ظهور می گذارند و بار دیگر اطاعت خود را از فرامین ولایت فقیه به اثبات رسانده و انزجار خود را از استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی فریاد می زنند.
 
فردا(دوشنبه) همه می آئیم؛ همه با هم، دست در دست و شانه به شانه مردم مومن و انقلابی و همیشه در صحنه تا بار دیگر با برپایی راهپیمایی عظیم و تماشایی، برگ زرین دیگری بر افتخارات ایران اسلامی بیفزائیم.
 
وعده ما و شما؛ ساعت 9 صبح روز 22 بهمن، خیابان آزادی، بعد از تقاطع یادگار امام، نبش نمایندگی ایران خودرو و کوچه قدیر، غرفه وزارت ورزش و جوانان

 

نظر شما