پیام تشکر و قدردانی بخشدار قلعه نو از حضور مردم این بخش در راهپیمایی ۲۲ بهمن

۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۵:۱۶:۰۶
کد خبر: ۸۱۱۲۳۴
پیام تشکر و قدردانی بخشدار قلعه نو از حضور مردم این بخش در راهپیمایی ۲۲ بهمن
بخشدار قلعه نو از حضور مردم این بخش در راهپیمایی 22 بهمن تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، علیرضا صادقی بخشدار قلعه نو در پیامی از حضور پرشکوه و حماسی مردم ولایتمدار قلعه نو و روستاهای تابعه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تشکر و قدردانی کرد.

 

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

 

                بسمه تعالی

در یوم الله 22 بهمن بار دیگر بخش قلعه نو همگام با سراسر کشور به خود بالید و با خلق حماسه ای ماندگار، خون تازه ای بر پیکر پر برکت انقلاب اسلامی تزریق نمود و اقیانوسی از ایمان و بصیرت را به نمایش گذاشت.

مردم ولایتمدار بخش قلعه نو در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند که با حوادث و فراز و نشیب های چهل ساله، پیوند آنها با ولایت مطلقه فقیه و نظام اسلامی مستحکم تر و ایستادگی در حفظ آرمان های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری، هر سال عمیق تر از سال قبل می شود و هیچ چیز نمی تواند کوچکترین خللی بر این پیوند وارد نماید ؛ مردم نشان دادند که هر چه پلیدی و دشمنی مستکبرین بیشتر باشد ایستادگی آنها در مقابل استکبار قوی تر می شود.

اینجانب به عنوان خدمتگزار مردم و نماینده دولت تدبیر و امید بر خود وظیفه می دانم از حضور آگاهانه و حماسی یکایک مردم ولایتمدار و شهید پرور بخش قلعه نو و روستاهای تابعه در راهپیمایی 22 بهمن که با حضوری گسترده تر از سال های قبل، همواره در صحنه حاضر بوده و نشان داده اید به آرمان های امام راحل وفادار بوده و در خط رهبری عظیم الشان حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) مستحکم تر از همیشه گام بر می دارید، تشکر و قدردانی نمایم.

   علیرضا صادقی

بخشدار قلعه نو
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز