به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی:

شصت و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قدس در سال ٩٧ برگزار شد

۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۲:۲۹:۱۷
کد خبر: ۸۱۱۹۷۹
شصت و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قدس در سال ٩٧ برگزار شد
حجت الاسلام جوکار در جلسه شورای فرهنگ عمومی به تشکیل اتاق فکر فرهنگی با نام هیئت اندیشه ورز تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، شصت و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قدس به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور حجت الاسلام جوکار امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان، اینانلو معاون فرماندار، کشاورزیان رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی، حسینی رئیس اداره و رزش و جوانان شهرستان، سرهنگ فلاحی فرمانده نیروی انتظامی، حیدری معاون فرهنگی ورزشی شهرداری قدس، حجت الاسلام جهانگیری عضو شورای فرهنگی، اطهری مدیر کتابخانه ها، کیایی خبرگزاری برنا و نماینده خبرنگاران و نمایندگان سپاه پاسداران، اداره آموزش پرورش،  دادگستری، میراث فرهنگی، اداره اوقاف، حوزه علیمه خواهران، دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز  برگزار شد.

 

در ادامه دکتر کشاورزیان، رییس این اداره به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی ضمن عرض سلام و خیر مقدم و تبریک چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی خدمت حاضرین، به اهمیت جایگاه شورا پرداخت و از اعضا خواست تا در خصوص دستورات جلسه برنامه ها و پیشنهادات کاربردی ارائه نمایند.

وی اظهار داشت، هفته فرهنگی شهرستان قدس که از 11 اسفند ماه تا 17 اسفند ماه سالجاری به نام شهید قربانی و  با رویکرد افزایش نشاط و خلاقیت اجتماعی و توسعه فرهنگ عمومی با حضور 50 غرفه و محوریت اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

 

کشاورزیان همچنین، از برپایی نمایشگاه کتاب، برپایی موزه آثار تاریخی، برپایی ایستگاه قصه گویی، اجرای تئاتر ، برپایی نمایشگاه خوشنویسی، پخش فیلم به عنوان مهمترین برنامه های هفته فرهنگی قدس یاد کرد.

 

اینانلو معاون سیاسی انتظامی فرمانداری قدس نیز ضمن تشکر از حضور آعاد مردم و مسئولان در راهپیمایی روز 22 بهمن، یکی از مهمترین برنامه های هفته فرهنگی شهرستان قدس را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اعلام کرد و افزود: جامعه امروز ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگر به فرهنگ ایثار و شهادت که خنثی کننده توطئه دشمنان نظام است نیاز دارد و لازم است تا از هفته فرهنگی شهرستان برای این امر بهره برد.

 

در ادامه حجت الاسلام جوکار امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی به اهمیت برگزاری هفته فرهنگی شهرستان قدس اشاره کرد و در خصوص نفوذ فرهنگی دشمنان که منشاء اکثر آسیبهای اجتماعی می باشد و لزوم تدوین برنامه های فرهنگی و هنری در زمینه نشاط اجتماعی در هفته فرهنگی که  است  بیان کرد.

وی به تشکیل اتاق فکر فرهنگی با نام هیئت اندیشه ورز تاکید کرد و افزود: نبود انسجام و عملکرد مناسب یکی از موانع پیشبرد برنامه‌های فرهنگی در این شهرستان است. که امیدوارم با تدابیر بیشتر اعضاء و دعوت از نخبگان شهرستان که در مجمع بسیج نیز حضور دارند  استفاده گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز