محسنی بندپی:

بهبود خطوط هوایی، کاهش نقاط حادثه خیز جاده ها و توسعه حمل و نقل در افزایش صنعت گردشگری ایران مؤثر است

۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۸:۰۷:۵۴
کد خبر: ۸۱۲۹۲۲
بهبود خطوط هوایی، کاهش نقاط حادثه خیز جاده ها و توسعه حمل و نقل در افزایش صنعت گردشگری ایران مؤثر است
استاندار تهران در جریان بازدید از نمایشگاه بین المللی گردشگری گفت:گردشگران، سفیری برای انتقال جذابیت ها و داشته های ایران هستند و برگزاری نمایشگاه گردشگری در توسعه این صنعت اثرگذار است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ انوشیروان محسنی بندپی افزود:فعال شدن صنعت گردشگری عامل مهمی در اقتصاد مقاومتی است به ویژه با تنوع اقلیمی و آب و هوایی و صنایع گردشگری این موضوع اهمیت می یابد.

وی با بیان اینکه بهبود خطوط هوایی، کاهش نقاط حادثه خیز جاده ها و توسعه حمل و نقل در افزایش صنعت گردشگری ایران مؤثر است تصریح کرد: گردشگران، سفیری برای انتقال جذابیت ها و داشته های ایران هستند و برگزاری نمایشگاه گردشگری در توسعه این صنعت اثرگذار است.

استاندار تهران ادامه داد: راه اندازی اپلیکیشن و برنامه گردشگری که اطلاعات مفیدی از جاذبه های استان تهران و سایر استانها در اختیار گردشگران قرار می دهد.

به گفته محسنی بندپی؛ استان تهران به دلیل برخورداری از جاذبه های طبیعی و فرهنگی مقصد خیلی از گردشگران است.

وی گفت: دانشکده های گردشگری در سطح کشور عامل مهمی در علمی شدن این صنعت است و در توسعه صنایع وابسته به آن نقش دارد.

دوازدهمین نمایشگاه گردشگری ایران روز سه‌شنبه با حضور ۱۲ کشور از جمله ایتالیا، ترکیه، مالزی، آلمان، سنگاپور، تایلند، اندونزی، هند، کامبوج، افغانستان و پاکستان افتتاح شد.

در آیین افتتاح این نمایشگاه علاوه بر مونسان، عبدالامیر الحمدانی وزیر فرهنگ و گردشگری عراق، ولی تیموری معاون گردشگری کشور، تعدادی از سفرا و نمایندگان کشورهای مختلف و جمع کثیری از فعالان صنعت گردشگری حضور داشتند.

این نمایشگاه تا روز ۲۶ بهمن در نمایشگاه دائمی تهران ادامه یافت و ۶۶۰ شرکت گردشگری ایرانی و خارجی از ساعت ۹ تا ۱۷ پذیرای بازدیدکنندگان بودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز