فرماندار دماوند خبر داد :

انتخاب شهرستان دماوند به عنوان پایلوت گردشگری کشور

۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۹:۲۰:۱۸
کد خبر: ۸۱۲۹۶۶
انتخاب شهرستان دماوند به عنوان پایلوت گردشگری کشور
صفری گفت: بالغ بر ۱۰ هزار نفر از شهروندان در طول برپایی نمایشگاه بین‌المللی گردشگری از غرفه شهرستان دماوند بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. شهرستان دماوند به عنوان تنها نماینده استان تهران در این نمایشگاه، با برپایی غرفه مستقل به عرضه توانمندی‌ها و دستاوردهای گردشگری و صنایع وابسته این شهرستان پرداخت‌.

در همین رابطه، مجید صفری، فرماندار شهرستان دماوند، ضمن اشاره به توانمندی‌های این شهرستان در حوزه جذب گردشگران داخلی و خارجی، اظهار داشت: شهرستان دماوند به عنوان پایلوت گردشگری در عرصه کشوری بوده و بر اساس سیاست‌های توسعه گردشگری و توریسم، به عنوان تنها نماینده استان تهران در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری شرکت کرده است. 
 
وی افزود: ما در این نمایشگاه به عرضه توانمندی‌ها و قابلیت‌های گردشگری دماوند پرداخته و بر همین اساس نیز بالغ بر ۱۰هزار نفر از شهروندان از غرفه دماوند بازدید کردند. در همین رابطه، بیش از ۵۰ شرکت و شخصیت حقوقی نیز با مراجعه به غرفه دماوند، آمادگی خود را برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان اعلام کردند که روند جذب این سرمایه‌ها به زودی انجام خواهد شد.
 
صفری یادآور شد: این نمایشگاه، فرصت و بستر مناسبی برای نمایش توانمندی‌های دماوند در حوزه صنایع دستی، صنایع غذایی سنتی و صنایع وابسته بود که توانستیم کنش خوبی در این حوزه از سوی این شهرستان شاهد باشیم. 
 
مقام عالی دولت در شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: در سال ۹۷، بالغ بر ۲۰ مورد از فرصت‌های بوم‌گردی دماوند را به بهره‌برداری رساندیم. آمار بازدید هم‌وطنان از جاذبه‌های بوم‌گردی دماوند بالا بوده و به عنوان نمونه، بالغ بر ۸۰هزار نفر از مجموعه بوم گردی خورشید بازدید کرده و از مجموعه‌های کوچه غار، سربندان، خسروان و مجموعه کدخدا نیز بازدید هفتگی بیش از ۳ تا ۷ هزار نفر را شاهد هستیم‌. 
 
وی در پایان نیز تاکید داشت: با توجه به نزدیکی شهرستان دماوند با پایتخت کشور، فرصت خوبی وجود دارد که بتوانیم شاهد استفاده از ظرفیت‌های گردشگری آن از سوی هم‌وطنان عزیز باشیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز