حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن کشیدن خط بطلان برتفکرات دشمنان

۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۲:۱۰:۲۲
کد خبر: ۸۱۳۰۹۹
حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن کشیدن خط بطلان برتفکرات دشمنان
امام جمعه موقت پاکدشت گفت:خون شهدا ضامن بقای نظام است و بزودی این خونهای پاک شکست دشمنان را رقم می زند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران؛ حجت الاسلام و المسلمین عباس مرادی امام جمعه موقت پاکدشت در خطبه های عبادی سیاسی و دشمن شکن این هفته نمازجمعه، ضمن تقدیر و تشکر از حضور شکوهمندانه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: حضور شکوهمندانه ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حاوی پیام به دشمنان بود و اینکه ای دشمنان بدانید که ملت ایران پای آرمانهای امام راحل و شهدا ایستاده است؛ این حضور غیرت مندانه خواب دشمنان را به کابوس تبدیل کرد و خط بطلانی بر تفکرات دشمنان کشید.

وی افزود: انصافا مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲بهمن دفاع از ولایت و نظام داشتند، طبق آماری که از راهپیمایی سال گذشته در پاکدشت ارائه شد، ۴۰ هزار نفر سال گذشته و در سال جاری ۶۰هزار نفر در راهپیمایی ۲۲بهمن حضور یافتند.

حضور هر نفر تیری بر قلب دشمنان

مرادی ضمن اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن افزود: ملت ایران از مسئولان یک گام جلوتر هستند و در این صحنه ارزشمند مسئولان به قاطعیت باید به ملت برسند؛ مردم با حضورشان چون شهدا از آرمان های کشور دفاع کردند.

امام جمعه موقت پاکدشت در ادامه به بیانیه رهبر معظم انقلاب اشاره نمودو بیان کرد: مقام معظم‌رهبری در آستانه آغاز دهه پنجم انقلاب بیانیه صادر فرمودند که حاوی پیام های مهمی بود که در قالب آن ۷ دستورالعمل راهبردی را مطرح فرمودند که توجه به این محورها برای حل مشکلات کشور بسیار ضروری است؛ یکی از این محورها که مخاطب شان جوانان بودند و در محور دیگر که مخاطبانشان مسئولان بودند که راهکارهایی را عنایت فرمودند.

وی افزود: مسئولی که خود اهل فساد و رانت است نمی تواند مشکلی از نظام را حل کند، از مسئولان نظام و روسای ۳ قوه طالب هستیم که پای نظام باایستید و به سخنان رهبری گوش فرا دهید و به آن عمل کنید.

مرادی در ادامه به شهادت جمعی از پاسداران نظام اشاره کرد و گفت: در حادثه اخیر ۲۷ نفر از پاسداران عزیز شهید شدند که ۲۳ نفر اهل اصفهان بودند و ۴ نفر خود فرزند شهید بودند.

وی افزود: به گفته شهید بهشتی ، خون مارا بریزیید که این خون ها ضامن نظام و انقلاب است؛ خون شهدا ضامن بقای نظام است و بزودی این خونهای پاک شکست دشمنان را رقم می زند.

 

نظر شما