فرماندار ورامین:

شرایط جابجایی دام در ورامین سخت تر می شود

۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۵:۵۹:۲۷
کد خبر: ۸۱۳۳۰۲
شرایط جابجایی دام در ورامین سخت تر می شود
جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ورامین به ریاست حسین کاغذلو فرماندار و با حضور سایر اعضاء در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران؛ در این جلسه که به ریاست فرماندار و با حضور بخشداران مرکزی و جوادآباد و رؤسای ادارات عضو کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار شد، راههای مقابله با قاچاق در شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار ورامین در این جلسه گفت :شهرستان ورامین کمترین مشکل را در زمینه قاچاق کالا دارد و پیگیری و نظارت مستمر از میزان این پدیده کاسته است.

حسین کاغذلو افزود: با توجه به اینکه شهرستان ورامین قطب کشاورزی و دامپروری استان تهران به حساب می آید، تنها در زمینه دام چالش خروج دام را داشته ایم که با شرایط اقتصادی و نوسان قیمت گوشت لازم است تا تلاش های بیشتری در خصوص کنترل بازار گوشت صورت پذیرد.

وی اظهار داشت:به منظور کنترل وضعیت بازار مصرف گوشت و نیز جلوگیری از خروج دام ،مکاتبات و جلسات متعددی با استان انجام شده که با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در هیات دولت و تصویب اساسنامه و شیوه نامه حمل و نقل دام ، مقرر شده تا خروج دام تنها با مجوز رسمی صورت گرفته و تمامی دامداری ها موظفند تا نسبت به پلاک دار کردن دام های خود اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: پلاک دار کردن دام ها علاوه بر جلوگیری از جابه جایی غیر قانونی دام در کاهش بیماریهای دامی نیز موثر خواهد بود.

وی همچنین با تأکید بر لزوم نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی نظیرطلا فروشی ها،داروخانه ها و عطاری ها ، جایگاه های عرضه سوخت و فراورده های نفتی ،نانوایی ها،پوشاک از دستگاه های نظارتی خواست تا در روزهای پایانی سال، بازرسی های خود را به صورت مستمر از واحدهای صنفی انجام دهند.

کاغذلو همچنین بر لزوم برخورد جدی با قاچاقچیان تاغ و چوب تأکید کرد و از ادارات محیط زیست و منابع طبیعی خواست تا با نظارت بیشتر بر این حوزه ، با افرادی که به این عمل به منابع طبیعی و محیط زیست آسیب وارد می کنند برخورد قانونی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز