مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران:

اشتغالزایی و تولید نقطه حساس کشور بشمار می‌رود

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۹:۵۴:۴۱
کد خبر: ۸۱۳۴۹۲
اشتغالزایی و تولید نقطه حساس کشور بشمار می‌رود
صابر پرنیان، با بیان اینکه مجموعه شهرک‌های صنعتی از ظرفیت اشتغالزایی بالایی در کشور برخوردارند، ادامه داد: اشتغالزایی و تولید نقطه حساس کشور بشمار می‌رود بنابراین از تمام ظرفیت‌های موجود در جهت حمایت از تولید استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، صابر پرنیان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران در جلسه مشترک با مدیران و معاونان شرکت و صاحبان صنایع در ناحیه صنعتی دهک، با ابراز تاسف و تسلیت به بازماندگان حادثه انتحاری در استان سیستان و بلوچستان، گفت: دشمنان قصد داشتند شیرینی راهپیمایی غرورآفرین ۲۲ بهمن امسال را به کام ملت عزیز، تلخ کنند.

وی با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار کرد: امیدواریم دهه پنجاه برای انقلاب اسلامی دهه شادابی، رشد تولید و اقتصاد، ثروت آفرینی و شکوفایی انقلاب اسلامی باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران اظهار کرد: کار تولیدکنندگان به مثابه جهاد و ایثار در جهت حفظ اقتصاد و عزت کشور است.

پرنیان با بیان اینکه مجموعه شهرک‌های صنعتی از ظرفیت اشتغالزایی بالایی در کشور برخوردارند، ادامه داد: اشتغالزایی و تولید نقطه حساس کشور بشمار می‌رود بنابراین از تمام ظرفیت‌های موجود در جهت حمایت از تولید استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران تاکید کرد: میزکار مدیران مجموعه شهرک‌های صنعتی در داخل هر واحد تولیدی و صنعتی خواهد بود و صنعتگران و تولیدکنندگان در فرصت باقی مانده تا پایان سال شاهد تغییرات جدید به نفع تولید خواهند بود.

پرنیان یادآوری کرد: ناحیه صنعتی دهک از نظر بصری و موقعیت جغرافیای مناسب و امید دهنده است که بهره‌برداری از واحدهای آماده در این شهرک بزودی موجی از اشتغال را ایجاد خواهد کرد.

وی با تاکید بر مبارزه با فساد و رانت گفت: سلامت مجموعه شهرک‌های صنعتی در جلب اعتماد سرمایه‌گذاران و مردم و صاحبان صنعت موثر است. مجموعه شهرک‌های صنعتی استان تهران به اتاقی شیشه‌ای به‌دور از فضای رانت تبدیل شده است و تمامی امور و بخش‌نامه‌ها در فضای شفاف صادر و اجرا می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز