اتخاذ ۳ رویکرد اصلی در اولویت مجموعه شهرک‌های صنعتی تهران

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۱:۴۸:۵۹
کد خبر: ۸۱۳۵۷۵
اتخاذ ۳ رویکرد اصلی در اولویت مجموعه شهرک‌های صنعتی تهران
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: هماهنگی بین دستگاهی، خدمتگزاری صادقانه، مبارزه با فساد و حذف رانت 3 رویکرد اصلی در مجموعه شهرک‌های صنعتی استان تهران است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، صابر پرنیان در جلسه مشترک مدیران و معاونان شرکت با رییس و اعضای هیات مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی نصیرآباد اظهار کرد: هیچ بن‌بستی برای تولیدکنندگان نباید وجود داشته باشد. هرکسی در هر لباسی مانع تولید شود ضد انقلاب بشمار می‌رود.

وی با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در سال‌های اول انقلاب فقط 3 شهرک صنعتی در کشور وجود داشت اما اکنون اقدامات بسیاری در ایجاد و توسعه زیرساخت‌های صنعتی در کشور انجام شده و شهرک‌های صنعتی تهران در زمره بزرگترین و فعالترین شهرک های صنعتی کشور شناخته شده است که سهم عمده‌ای در اشتغال و تولید را به خود اختصاص داده‌اند.

پرنیان با تاکید بر حمایت از تولیدکننده واقعی افزود: تولیدکنندگان امروز سرداران جنگ اقتصادی هستند که با ایجاد اشتغال در جهت رفع نیاز بازار داخلی فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران ادامه داد: فعالیت‌های تولید و صنعتی نشانه زنده بودن شهرک‌های صنعتی در تولید و ایجاد اشتغال است که باید مورد توجه و قدردانی مدیران منطقه‌ای باشد.

پرنیان با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی در سال آینده افزایش خواهد یافت، تاکید کرد: تامین آب پایدار برای شهرک‌های صنعتی در حال پیگیری است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز